Skip to main content

Het ging net even goed voor een paar maanden en nu beginnen de problemen weer opnieuw.. 

Ik heb een Internet thuis abbo voormalig van T-mobile.
Ik heb ook een 06 nummer van voormalig Tele2.

Er was voorheen een tele2 app die nu niet meer werkt, en na het updaten van de app kan ik mijn mobiele gegevens niet meer inzien.
Gelukkig werkt mijn internet thuis account nog wel, maar ik kan er geen mobiel abbo aan toevoegen want dan krijg ik de melding: “Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.”

Ik heb geen ander email adres of account, dus ik zou niet weten hoe. Voorheen stond het allemaal onder mijn email adres.  

Hi @Karvan 

Ik kijk graag met je mee! Staan je mobiele abonnement en je Thuis abonnement op dezelfde naam?  Als je meerdere nummers wilt nkoppelen in Mijn Odido dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum  3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer. Ik wil ook graag controleren of er een account is gekoppeld aan je nummer. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik dat voor je uitzoeken. 

Ik kan mijn oude tele2 abonnement niet koppelen aan mijn t mobile thuis abonnement. Hoe mijn tele2 ontkoppelen?

Hi @Christel178, hier help ik je graag bij. Stuur mij evene en privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je Odido Thuis abonnement-klantnummer. Dan ga ik voor je aan de slag! 

Reageer