Als ik mijn mobiel abonnement wil toevoegen krijg ik de volgende foutmelding:
Als ik mijn mobiel abonnement wil toevoegen krijg ik de volgende foutmelding:
Hi
Gaat het hier om een mobiel abonnement of Internet & TV? We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Mocht het om een mobiel abonnement gaan, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Het gaat om een mobiel abonnement inderdaad. Ik heb je een prive bericht gestuurd.
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik heb je case doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen je binnen enkele werkdagen van een terugkoppeling voorzien.
Ik hoop dat het snel wordt opgelost!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.