Skip to main content

Als ik mijn mobiel abonnement wil toevoegen krijg ik de volgende foutmelding:

 

 

Hi @Sj0erd0 

Gaat het hier om een mobiel abonnement of Internet & TV? We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Mocht het om een mobiel abonnement gaan, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Het gaat om een mobiel abonnement inderdaad. Ik heb je een prive bericht gestuurd.

 


Hi @Sj0erd0 

Bedankt voor je bericht. Ik heb je case doorgezet naar onze technische afdeling. Zij zullen je binnen enkele werkdagen van een terugkoppeling voorzien. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost!


Reageer