Skip to main content

Al div.malen gevraagd waarom ik mijn abbonement niet kan koppelen. De foutmelding die krijg ook al doorgestuurd naar Odido maar een zinnig antwoord nog niet gehad . Wie weet raad.

Beste @Ipskamp   Wil je even kijken of je iets aan deze tips hebt? 

 


 

 


Ik heb niets aan deze tips, ik wil gewoon mijn oude t mobile abbonement koppelen aan mijn odido.ik heb op verzoek van de klantenservice 14 dagen gelden al een mail gestuurd met de foutmelding maar nog steeds geen fatsoenlijk antwoord. 

 

 


Hi @Ipskamp 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Beste Hajar, Ik heb gisteren alles doorgegeven aan iemand van de technische afdeling, de oorzaak was waarschijnlijk nog een openstaand account bij tele2.

Vanmiddag 8s het opgelost door ene Bert 3n alles werkt weer als vanouds. Bedankt voor de reactie


Hi @Ipskamp 

Heel fijn om te horen dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling.


Reageer