Skip to main content

Hallo,

Deze zal inmiddels wel aardig bekend zijn:

Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn mobiele abonnement (van voorheen Tele2) aan mijn account wil toevoegen.

Zouden jullie voor me kunnen kijken wat het euvel is? Ik heb al contact gehad met de helpdesk, maar de actie van die collega heeft het probleem nog niet verholpen.

Ze heeft wel gecontroleerd of het e-mailadres hetzelfde is, maar ik vermoed dat er ergens anders iets is. Ik heb volgens mij ook ooit T-mobile gehad als mobiele provider.

Ik zie overigens ook dat klantvoordeel al wel goed gaat. Ik heb geprobeerd om daar mijn mobiele nummer weg te halen, maar vervolgens kreeg ik de melding dat dat nummer niet op mijn adres geregistreerd staat.

Ik heb mijn TV Klantnummer opgegeven bij het registreren van mijn Community account.

Alvast bedankt!

Hi @Martijn W. 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt en je klantnummer van TV. Dan kijk ik met je mee!

Hi @Hajar van Odido,

Ik heb je in een privébericht de informatie opgestuurd zoals je beschreef in je bericht.

Mvg,

Martijn

@Martijn W. Ik heb op je bericht gereageerd. 

Hallo,

ik heb precies hetzelfde probleem. Ik wil 3 abonnementen koppelen maar krijg het volgende bericht bij het invoeren van mijn abonnementen: Dit mobiele nummer is niet bekend op het opgegeven adres.

Tot dus ver geen oplossing.

Hi @eM1982 

Ben je inmiddels al verder geholpen of ervaar je dit probleem nog steeds? Zo ja, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook de mobiele nummers die je probeert te koppelen. Let wel op dat de abonnementen op dezelfde naam moeten staan als je die probeert te koppelen. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als ze niet overeenkomen dan moet je aparte accounts aanmaken met aparte e-mailadressen. 

Ik hoor graag of ik je verder kan helpen. 

Reageer