Skip to main content

Nu al 4 weken aan het klooien om oude tele 2 telefoonnrs 2 stuks tekoppelenaan odido. Graag zwart op wit de instructie hiervoor. Alleen via email bereikbaar voor u omdat uwklantenservice ook niet werkt en zo mijn beltegoed snel op is. Of stuur een brief hoe dit gaat. 

Klopt het dat internet t mobile ook verdwijnt ofwijzigt de naam alleen?

Hi Rob, welkom op de Community! Dat is geen fijne tijd om hier mee bezig te zijn geweest. Ik had gehoopt dat je de Community eerder had gevonden, maar ik ben blij dat je er nu bent. Ik heb geen zwart op wit instructie voor je, maar iets beters; ik ga het zelf voor je regelen! Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik direct voor je aan de slag! Geen zorgen, alleen de naam is gewijzigd. Je blijft gewoon gebruikmaken van je internetverbinding! 😄

Je kunt me een privébericht te sturen door op mijn profiel te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht'.

Goedemorgen marciano

Ik heb t zelfde probleem ..ook geldt dat voor mijn gsm abonnement 

Mvg

Pam

Hi @pam26, stuur je mij ook een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik ook voor jou aan de slag! 😊

Reageer