Skip to main content

Sinds een paar dagen probeer ik mijn tele2 account in de Odido app te krijgen maar elke keer geeft deze aan dat ik eerst mijn oude account moet ontkoppelen.. er valt niks te ontkoppelen. Wie kan mij hier mee helpen?

Hi @Hannekeknol 

Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de app als de webversie? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hi @Hannekeknol 

Ik heb je eerder om een privebericht gevraagd en gevraagd of je antwoord wil geven op bovenstaande vragen. Die heb ik tot heden niet ontvangen. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 


Ik had je al een prive bericht gestuurd maar daar heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen.


Hoi Hanneke, ik kreeg van Hajar te horen dat ze wel een privébericht van je heeft ontvangen maar nog niet met de antwoorden op haar vragen. Zou je onderstaande vragen alsnog in een privébericht naar Hajar willen sturen?

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Dan gaat ze voor je aan de slag en dan komt het helemaal goed! 😄


Reageer