Skip to main content

Sinds de overgang van Tele2 en T-Mobile naar Odido lukt het mij niet om beide abonnementen in 1 app te koppelen. Daarnaast heb ik, gezien het gebrek aan contact (er wordt werkelijk nergens op gereageerd) en de hoge nood om beide abonnementen te kunnen inzien, het mailadres van het T-Mobile internet abonnement moeten aanpassen terwijl ik dit helemaal niet wil, ik wil beide facturen blijven ontvangen op mijn hoofd-mailadres. HOE kan ik beide abbo’s koppelen in 1 app, met 1 account en 1 mailadres?

Hi Sablen, allereerst van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je nergens een reactie krijgt. Door de drukte kan het wat langer duren, maar ik ben er nu voor je. Probeer je je mobiele Tele2 abonnement en je Odido (oud T-Mobile) Thuis abonnement in 1 Mijn Odido-account te koppelen? Controleer dan eerst of beide abonnementen op exact dezelfde naam staan; voorletters, achternaam, geboortedatum en adres. Stuur me ook gelijk even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van je (Thuis)internetabonnement. Dan duik ik er direct voor je in en dan kun je binnen no time beide abonnementen in 1 account zien! 😄

Reageer