Skip to main content

Hallo,

Ik probeer op het Account van mijn 06-nummer mijn thuis (Internet+TV) toe te voegen;

En dat gaat eigenlijk bijna helemaal goed tot op het moment dat ik de bevestigingscode heb ingevult (die ik via email heb ontvangen).

Dan krijg ik de melding “Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”

(En dat probeer ik al een paar dagen)

 

Moet ik nog wat meer geduld hebben of is er wat anders aan de hand?

Hallo @mhertum 

Om een mobiele abonnement en thuis abonnement samen te voegen in 1 account moeten ze beide wel op dezelfde naam staan. Krijg je dezelfde melding als je het via een andere browser of apparaat probeerd?


Ze staan beiden op mijn naam, maar ik heb wel onlangs het emailadres moeten veranderen bij mijn Internet&TV account naar m***8@g***.com toen mijn beiden accounts werden omgezet naar Odido.
En ik heb het geprobeerd met Edge & Google chrome.


Hi @mhertum, allereerst van harte welkom op de Community! Wat @Waqqas zegt over dat de abonnementen op exact dezelfde naam moeten staan klopt inderdaad, goed dat je dit al hebt gecontroleerd! Op dit moment is het bij ons bekend dat het niet voor iedereen werkt om een abonnement toe te voegen. We zijn voorbeelden aan het verzamelen om dit zo snel mogelijk voor iedereen op te lossen. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN, dan duik ik er direct voor je in. Ik zal je dan een aantal extra vragen stellen die we nodig hebben om dit probleem te onderzoeken en voor je op te lossen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄


Hallo Marciano,

Dank je wel voor alle hulp ; mijn naam is nu bij beide accounts correct !

Helaas krijg ik nog steeds een error bij het toevoegen :

 


Hey Marcel, tot nu toe alles met alle plezier gedaan! Bedankt voor je screenshot Zoals afgesproken zet ik maandagochtend direct de case voor je door. Nu eerst lekker genieten van het weekend en ik spreek je maandag! 🙌🏻


Goedemiddag,

Even een status-vraagje ; is er al meer bekend over dit issue?

Marcel


Hi Marcel, mijn collega's werken er nog hard aan om dit voor je op te lossen. Er was een workaround gevonden en deze heb ik in de tussentijd geprobeerd, maar deze werkte niet met jouw account. Op dit moment is het nog heel even afwachten op reactie van mijn collega's. Ik gok dat dit begin volgende week wordt. Ik deel het casenummer ook even hier, zodat we deze snel kunnen terugvinden voor updates: 65802222.


Dank je wel voor de update Marciano,

Ik had gisteren ook de IBAN nummers gelijk getrokken van beide accounts ; ik dacht dat daar misschien ook nog een check op zat.

Ik wacht nog even rustig af… 😉

 

Marcel


Goedemiddag,

 

Is er al een update betreffende case 65802222 ?

 

Met vriendelijke groeten,

Marcel


Hi @mhertum 

Ik zie dat je case nog in behandeling is bij onze technische afdeling. Zij nemen zelf contact met je op zodra ze een update of een oplossing hebben. Ik hoop dat het snel wordt opgelost!


Goedemiddag,

Wanneer kan ik ongeveer een update betreffende case 65802222 verwachten?

Met vriendelijke groeten,

Marcel


Hi @mhertum 

Ik zie dat de technische specialist aangeeft dat als je jouw nummer dat eindigt op 23 nu probeert te koppelen aan je Thuis account dat het nu wel zou moeten lukken. Zou je het later vandaag nogmaals willen proberen?


Hi Hajar,

Ik moest nu wel wat meer gegevens intypen zoals postcode, huisnummer en geboortedatum. Maar helaas, na het intypen van de verificatie-code, kreeg ik weer dezelfde foutmelding.
 

Met vriendelijke groeten,

Marcel


Eergisteren prima (telefonisch) geholpen en alles is keurig in orde gemaakt!

Dank jullie wel voor de hulp!

 

Met vriendelijke groeten,

Marcel


Hi Marcel, superfijn dat het nu is gelukt! Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten.

Fijn weekend en groetjes,

Marciano


Reageer