Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
als ik in de app ben zoek ik naar mijn facturen.Van mobiel kan ik die vinden, van Internet, Tv en vat bellen niet . Beide abonnementen staan wel vermeld.Hoe los ik dit op? App al opnieuw geplaatst
Hi, ik probeer in te loggen met 2fa maar daar ontvang ik geen codes meer voor. Ik probeer een nieuwe qr te maken of om te zetten naar sms maar voor alles wat ik wil doen moet ik inloggen én die 2fa invoeren. Vast in een loop dus. Kan iemand mij helpen?
Door wijzigingen heb ik geen toegang meer tot 2FA. Hierdoor kan ik niet meer inloggen om mijn gegevens aan te passen. Kan mijn 2FA worden omgezet naar SMS verificatie?
Beste Odido,het lukt niet mijn mobiele nummer te koppelen in de app. Ook mijn internet/tv abonnement krijg ik niet te zien in app. (Bij mobiel krijg ik:nummer is al gekoppeld aan ander account, bij internet/tv krijg ik een foutmelding, probeer het later nog eens)
Koppelen Odido Thuis account lukt niet zowel online als in de app al heel vaak verificatiecodes ingevuld en adres + geboortedatum krijg daarna foutmelding "het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen". Eerder wel T-Mobile 3in1 abo gehad en Odido gebruikt deze automatisch bij inloggen en de oude T-Mobile abo gegevens verwijderd, maar heeft helaas niets geholpen op mijn huidige Odido Thuis abo te koppelen. Password wijzigen heeft helaas ook niet geholpen.
Ik ga binnenkort verhuizen (maar eerst verbouwen) dus heb tijdelijk 2 vaste internetabonnementen. Hoe kan ik deze beheren in één portal van Mijn Odido?
Beste Odido,Ik probeer al sinds de start van mijn abbonement (1.5jaar geleden) mijn 06nr te koppelen aan mijn odido account, echter na vele belletjes met jullie klantenservice lukt het nog steeds niet.Ik krijg de foutmelding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander account, echter zou ik zelf niet weten aan welk account dit is.Ik heb gezien dat jullie dit bij andere op kunnen oplossen, graag hulp zodat ik weer mijn MB's/facturen etc kan zien in de app.Groet,Max
Ik ben sinds vorige maand overgestapt van KPN naar Odido en ik probeer mijn abonnementen te koppelen in mijn Odido. Dit is gelukt met mijn Internet, maar mijn mobiele abonnement lukt niet.Bij het koppelen na validatie van de smscode krijg ik steeds de volgende fout: “Je kan dit mobiele abonnement niet koppelen. De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Kloppen ze wel? “Ik heb geen idee of het klopt ik kan de gegevens niet inzien als deze niet gekoppeld zijn.Eerst dacht ik dat het kwam omdat het pas net was overgezet, maar de foutmelding blijft.Ik zie het abonnement overigens wel bij de kortingen staan.Kunnen jullie me helpen het abonnement te koppelen, zodat ik de facturen in kan zien?
Ik mis blad 4 van mijn factuur juli 2024.
Graag wil ik mijn 2e Odido abonnement koppelen aan het 1e. Ik krijg de melding ‘is reeds gekoppeld aan ander account’ maar kan het nergens verwijderen?
I tried to add my internet subscription to my odido but it throws this error.Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.The address and email for my internet connection are the same as my mobile, but I noticed my initial are slightly different maybe that's the reason.Can someone please help me?
Goedemorgen, Wij zitten in Spanje, maar mijn dochter kan niet bellen en heeft geen internet , alleen WiFi.We hebben alle stappen al gedaan die ik hier heb gevonden. Kunnen jullie kijken of er iets mis staat bij de instellingen? Groetjes Kim Driftenaar
Als ik via mijn mobiel abonnement mijn internet +tv abonnement toe wil voegen, geeft de site aan dat mijn adres fout is. Dit is niet het geval. Hoe en waar kan ik mijn internet +tv abonnement terugvinden en koppelen aan mijn mobielabonnement?
Het probleem van voicemail naar email gaat niet meer werken bij Odido. Nu overweeg ik om een vaste telefoon met ingebouwd antwoordapparaat aan te schaffen, helaas. Maar ik moet er iets op zien te vinden. Mijn vraag: wat kan ik het beste kopen en kost het afluisteren van dat antwoordapparaat ( dus NIET voicemail) ook belminuten of kost dat niets als je alleen maar afluistert? Graag adviezen!
Goedenavond ik heb sinds zaterdag mijn nieuwe iphone binnen gehad via verlenging. echter kan ik hier mijn multi sim van mijn apple watch niet aan koppelen! Al meerdere malen contact gehad met de klantenservice maar die weten het ook niet de multi sim verwijderen is geen optie omdat deze ook nog in een abonnement zit dus gaat dat niet werken. Hoe is dit op te lossen want ik kan er nu niets mee maar betaal er wel voor.
Beste,Ik kan op Odido inloggen met mijn gmail account. Hier vind ik dan enkel mijn telefoon abonnement. Ik kan klikken op abonnement toevoegen, maar dan wordt er een e-mail code gestuurd naar een e-mail adres dat mij totaal onbekend voorkomt en ik zie nergens hoe ik dit aan zou kunnen passen. Maar dit is dan abonnement 2. Ik heb gisteravond ook een nieuw abonnement aangevraagd op een ander adres (want verhuizing binnenkort en 1 maand overlappend Internet). Ik krijg alle bevestigingen e.d. via de gmail, maar er staat dat ik mijn bestelling kan volgen in mijn account, maar dit is nergens mogelijk. Er zijn wel knoppen om een bestelling te volgen, maar hier komt niks naar voren. Is dat omdat dat adres dan nu even anders is dan het adres van mijn account? En hoe krijg ik al deze abonnementen wél in mijn account te zien?Dus in totaal heb ik1x mobiel (enige die te zien is)1x internet op zelfde adres als mobiel/account - niet te zien (ander onbekend e-mail)1x internet op ander adres, bestellin
Dag Odido,Afgelopen week is ons contract ingegaan van internet, na jullie overname van Tweaks.Ik heb een account aangemaakt voor Mijn Odido maar kan mijn abonnement niet koppelen. Alles lukt; adres, geboortedatum en verificatiecode e-mail. Maar na de verificatiecode invoeren gaat het mis en volgt er een foutcode.Kunnen jullie me hiermee helpen?
Hoi. Ik zit nu 12 maanden bij Budget Thuis en heb al langere tijd moordneigingen richting deze aanbieder. Is er een mogelijkheid om toch over te stappen?
Mijn oude adres is nog steeds zichtbaar bij klantvoordeel terwijl in mijn account wel mijn nieuwe adres zichtbaar is. Heb al een paar keer een medewerker gesproken en zij geven aan dat ze het aangepast hebben, echter nog steeds niet het juiste adres bij klantvoordeel en daarbij vermeld degene met wie samen het klantvoordeel geldt
Hoe kan ik mijn email adres veranderen Via Odido
Ik heb een nieuw emailadress. Ik heb mijn telefoonnummeraan de oude email vast gebonden. Nu kan ik niet bij mijn abbonement en kan zien hoeveel data ik gebruik.Ik kan niet in de oude email erin.
Hi, I have two subscriptions for mobile and internet. I also have two different accounts for each subscription registered with two different email addresses. I have learned from this wiki that I cannot add (link) my internet subscription on my odido mobile account because email addresses are different. So I have asked a couple of times to change my email address via the online chat and in a shop. I think they did for sure, but still the email address has not been changed somehow and I have kept the same problem… So I. hope someone can help me out here. Thanks a lot! Kenichiro
Ik kan nog steeds geen gegevens in de app zien van mijn mobile abbonement [Screenshot verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens]
Hiik zie dat het een veel voorkomend probleem is: ik kan mijn bestaande mobiele abonnement niet toevoegen aan mijn Odido account.Ik kan inloggen om mijn internetfactuur thuis te zien, maar als ik het telefoonnummer toevoeg om mijn dagelijkse verbruik van mijn mobiele telefoonabonnement te zien... krijg ik dit bericht(We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.)
Beste, Bij mij gebeurd hetzelfde. Zouden jullie mijn internet Wifi abonnement aan mijn mobiel account willen toevoegen. Alvast bedankt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.