als ik in de app ben zoek ik naar mijn facturen.
Van mobiel kan ik die vinden, van Internet, Tv en vat bellen niet . Beide abonnementen staan wel vermeld.Hoe los ik dit op? App al opnieuw geplaatst
als ik in de app ben zoek ik naar mijn facturen.
Van mobiel kan ik die vinden, van Internet, Tv en vat bellen niet . Beide abonnementen staan wel vermeld.Hoe los ik dit op? App al opnieuw geplaatst
Hi
Hallo Nora
Als ik ben ingelogd op de app staat er facturen
Kan dan kuezen uit mobiel of internet
Mobiel lukt, internet niet.
Vakje blijft grijs.
Via genoemde link gaat alles goed. Kan alles zien.
Waar gaat het fout?
Hallo Nora,
Ik zie ook nergens " Mijn account" staan.
En facturenvakje is grijs.…
Heel graag je hulp!
Gr Els
Hoi
Hoi Ishana,
Ja, gisteren de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd . Nu werkt het!
Eindelijk! Kreeg zoveel verschillende adviezen bij de klantenservice en niets hielp.
Bedankt!
Super fijn om te horen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.