Skip to main content

als ik in de app ben zoek ik naar mijn facturen.

Van mobiel kan ik die vinden, van Internet, Tv en vat bellen niet  . Beide abonnementen staan wel vermeld.Hoe los ik dit op? App al opnieuw geplaatst

Hi @Elisabeth-46, ik zie dat inderdaad beide abonnementen goed gekoppeld staan aan het account. Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt zodra je voor Internet + TV kiest nadat je bent ingelogd en vervolgens op “Rekeningen” klikt. Krijg je dan de mobiele facturen te zien of zie je helemaal geen facturen staan? Ook wil ik je vragen om proberen in te loggen via deze link, dit zou je direct moeten leiden naar de juiste pagina. Lukt het via deze weg wel? 

Hallo Nora

Als ik ben ingelogd op de app staat er facturen

Kan dan kuezen uit mobiel of internet 

Mobiel lukt, internet niet.

Vakje blijft grijs.

Via genoemde link gaat alles goed. Kan alles zien.

Waar gaat het fout?

Hallo Nora,

Ik zie ook nergens " Mijn account" staan.

En facturenvakje is grijs.…

Heel graag je hulp!

Gr Els

Hoi @Elisabeth-46, ik wil je graag verder helpen! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Dan kun je opnieuw inloggen en zou het moeten lukken. Daarnaast ben ik benieuwd of je het ook op een ander apparaat kunt testen als je de app download hierop. Ik hoor graag of dit verschilt! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

Ja, gisteren de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd . Nu werkt het!

Eindelijk! Kreeg zoveel verschillende adviezen bij de klantenservice en niets hielp.

Bedankt!

Super fijn om te horen @Elisabeth-46, ik wens je nog een mooie zondag! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer