Skip to main content
Beantwoord

koppeling met Odido app

  • 25 July 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Beste Odido,

het lukt niet mijn mobiele nummer te koppelen in de app. Ook mijn internet/tv abonnement krijg ik niet te zien in app. (Bij mobiel krijg ik:nummer is al gekoppeld aan ander account, bij internet/tv krijg ik een foutmelding, probeer het later nog eens)

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Goedemiddag Greetje, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik je e-mailadres erbij pak, zag ik dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, waardoor het toevoegen niet lukt. Geen zorgen, ik heb direct het account verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel daarna je abonnement. Dan zou het wel moeten lukken! 

Om je Internet + TV abonnement toe te voegen in één account, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen bij beide abonnementen. Nu zie ik dat alleen de achternaam bij beide abonnementen niet overeen komt. Bij je Internet + TV abonnement staat een andere achternaam dan bij je mobiele abonnement, vandaar dat je deze foutmelding te zien krijgt. Het is dan alleen mogelijk om voor beide abonnementen een apart account aan te maken. Mocht je willen dat ze beiden in één account komen te staan, zal ik de achternaam bij één van de twee abonnementen moeten aanpassen. Hiervoor zal ik een mail naar je versturen, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID-bewijs. Zodra ik die van je heb ontvangen, zal ik de aanpassing voor je maken. 

Laat je even weten wat je zou willen? Ik hoor het graag van je! 😄

Graag wil ik ze samenvoegen😄, ik kan mijn gegevens via een mailtje naar he sturen, of stuur je mij iets?

Beste Pharwin,

ik heb nieuw account aangemaakt, maar krijg nu vwb het koppelen van mobiele nummer: “dit nummer is al gekoppeld aan dit account of een ander account”. 
in de app krijg ik niets te zien…

ik wil wel graag alles koppelen, dus graag ontvang ik formulier van u.

Reputatie 6
Badge +7

@Greetjevdham ik wou je net een mail sturen, maar ik zie dat het niet meer nodig is. Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega en dat het al in orde is gemaakt, fijn! Als ik nu zoek op het e-mailadres vanuit je profiel, zie ik dat je account nu goed staat ingesteld en dat zowel je mobiele nummer als je Internet + TV abonnement gekoppeld staat. Zie ik dat goed en staat alles goed nu? 

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend toe! 😊

Reageer