Ik ben het wachtwoord van mijn Odido account vergeten, maar zodra ik via de website probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via mijn email of telefoonnummer ontvang ik niks. Er komt ook niks in de spamfolder terecht. Dit heb ik al meerdere dagen. Andere emails van Odido ontvang ik wel, dus het ligt niet aan mijn email.
Hallo Tony,
Wat vervelend dat je je account niet meer in komt! Ik heb het even zelf geprobeerd via mijn eigen account, en ik krijg meteen de reset email. Weet je zeker dat je het goede email adres gebruikt/geen typfout maakt? Ik ga er vanuit van wel, maar het helpt om dit toch altijd even te dubbelchecken. Wanneer je het 06 nummer gebruikt, dan gaat de mail ook naar het adres dat aan het account gekoppeld staat. Misschien dat je nog een ander email adres hebt dat je zou kunnen checken? Wanneer je het email adres namelijk verkeerd intypt, geeft de site hier geen foutmelding van.
Ik hoop dat dit je helpt, zo niet, laat het weten, wellicht dat andere superusers/moderators meer tips hebben die ik even niet in mijn hoofd heb zitten haha
-Gilbert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.