Beantwoord

06 nummer niet kunnen koppelen in Odido app

  • 15 March 2024
  • 9 reacties
  • 55 Bekeken

Beste Odido,

Ik probeer al sinds de start van mijn abbonement (1.5jaar geleden) mijn 06nr te koppelen aan mijn odido account, echter na vele belletjes met jullie klantenservice lukt het nog steeds niet.

Ik krijg de foutmelding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander account, echter zou ik zelf niet weten aan welk account dit is.

Ik heb gezien dat jullie dit bij andere op kunnen oplossen, graag hulp zodat ik weer mijn MB's/facturen etc kan zien in de app.

Groet,

Max

icon

Beste antwoord door Maxdeboer 18 March 2024, 20:37

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Max, van harte welkom op de Community en bedankt voor het aanmaken van je eigen topic! Ik had al je gegevens natuurlijk al via een privébericht ontvangen, dus ik heb direct met je meegekeken. Na een contractovername is dit eigenlijk altijd het geval en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Ik heb het oude Mijn Odido-account net verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hey Max, van harte welkom op de Community en bedankt voor het aanmaken van je eigen topic! Ik had al je gegevens natuurlijk al via een privébericht ontvangen, dus ik heb direct met je meegekeken. Na een contractovername is dit eigenlijk altijd het geval en moet er een nieuwe aangemaakt worden. Ik heb het oude Mijn Odido-account net verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Hi Marciano,

Het is helemaal gelukt en alles werkt.

Ik dank je hartelijk!

Groet,

Max

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Max, superfijn dat het werkt. Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😎

Goedemiddag Max, superfijn dat het werkt. Uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😎

Goede avond,

 

ik heb exact hetzelfde probleem, tele2 klant. Welke gegevens heb je van mij nodig?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @H3XYL, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet even je 06-nummer in je profiel (kan onder Klantnummer) en laat het me even weten als je dit hebt gedaan. Dan fix ik het voor je! 😄

 

Hoi @H3XYL, ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet even je 06-nummer in je profiel (kan onder Klantnummer) en laat het me even weten als je dit hebt gedaan. Dan fix ik het voor je! 😄


@Marciano van Odido gedaan

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @H3XYL, bedankt voor het toevoegen van je 06-nummer! Iemand van Budget Solutions beheert jouw Mijn Odido-account. Je kan hierover met hen contact opnemen! 😊

Beste @Marciano van Odido,

 

Zou jij dit bij mij ook kunnen oplossen. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. B.v.d.

 

Groet,

Casper

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CasperWuzel, met alle plezier! Ik zag inderdaad een oud account uit 2021 staan. Deze heb ik net verwijderd. Ik gok dat je je mobiele abonnement wil koppelen aan een Mijn Odido-account waar je Internet-abonnement al in staat, klopt dat? Over 30 minuten moet het lukken om je mobiele abonnement toe te voegen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reageer