Goedemiddag Kim, welkom op onze Community en heerlijk dat jullie in Spanje zitten, wel zo fijn als je kunt internetten & bellen. Laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik meerdere nummers tegen. Wel zie ik een klantnummer in je profiel staan, waarbij ik uitkom op het nummer dat eindigt op ***7111. Is dat het nummer van je dochter? Daarbij zie ik een blokkade voor Roaming ingesteld staan voor dit nummer. Deze heb ik per direct verwijderd! Ze kan na ongeveer een half uurtje haar toestel opnieuw opstarten, daarna zou het moeten werken!
Mocht het alsnog niet werken, dan kan ze handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking/Spanje kan je zien dat je handmatig verbinding kunt maken met de volgende netwerken: Movistar, Orange, Vodafone & Xfera (Yoigo).
Ik hoor graag of het is gelukt!
@Sweetkimmie19 Super, geniet van de vakantie!