Beantwoord

Mobiele abbonnement koppelen aan Mijn Odido lukt niet

  • 12 March 2024
  • 7 reacties
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Ik ben sinds vorige maand overgestapt van KPN naar Odido en ik probeer mijn abonnementen te koppelen in mijn Odido. Dit is gelukt met mijn Internet, maar mijn mobiele abonnement lukt niet.
Bij het koppelen na validatie van de smscode krijg ik steeds de volgende fout: โ€œJe kan dit mobiele abonnement niet koppelen. De gegevens van het abonnement komen niet overeen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Kloppen ze wel? โ€œ
Ik heb geen idee of het klopt ik kan de gegevens niet inzien als deze niet gekoppeld zijn.
Eerst dacht ik dat het kwam omdat het pas net was overgezet, maar de foutmelding blijft.
Ik zie het abonnement overigens wel bij de kortingen staan.
Kunnen jullie me helpen het abonnement te koppelen, zodat ik de facturen in kan zien?

icon

Beste antwoord door pbaart 14 March 2024, 12:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi pbaart, van harte welkom op de Community en bij Odido! Je voorletters tussen je mobiele en internet-abonnement komen niet overen. Thuis staat op voorletter P, terwijl Mobiel 3 initialen heeft. Ik heb je zojuist een mail gestuud waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan trek ik je voorletters gelijk en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld en dan kan je je facturen inzien!ย ๐Ÿ˜„

Bedankt voor je reactie.
Ik heb mijn id op de mail gezet.

Reputatie 7
Badge +9

Hey Pbaart, geen dank! Ik ontvang je mail niet. Heb je wel gereageerd op mijn mail of heb je toevallig via een nieuwe mail je mailtje gestuurd (in dat laatste geval werkt het niet)?

Ik heb je voor de zekerheid een nieuwe mailtje gestuurd. Wil je hier nog eens op reageren? Ik hoop dat 'ie dan wel goed doorkomt. Dan ga ik meteen voor je aan de slag!ย ๐Ÿ˜„

Hi Marciano,
Ik had een reply gestuurd op jouw mail.
Ik heb nu opnieuw een reply gestuurd op beide mails.

Hopelijk komen ze nu wel aan.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi P, ik denk dat er een flinke vertraging in de mail zat, want ik zie er opeens een aantal binnenkomen. Naja, beter te veel dan te weinig. Ik heb je kopie ontvangen en je initialen gewijzigd. Deze komen nu overeen met je mobiele abonnement. Geef het systeem 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je abonnementen te koppelen. Ik hoor graag of het is gelukt!ย ๐Ÿ˜„

Hi pbaart, van harte welkom op de Community en bij Odido! Je voorletters tussen je mobiele en internet-abonnement komen niet overen. Thuis staat op voorletter P, terwijl Mobiel 3 initialen heeft. Ik heb je zojuist een mail gestuud waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan trek ik je voorletters gelijk en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld en dan kan je je facturen inzien!ย ๐Ÿ˜„

ย 

Hi Marciano,

Het is gelukt,๐Ÿ˜€ ik heb mobiele abonnement kunnen koppelen.
Ik kan bij mijn abonnementen.๐Ÿ‘๐Ÿป
Bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Super, fijn dat het is nu is gelukt en natuurlijk graag gedaan. Ik wens je nog een hele fijne dag!ย ๐Ÿ˜

Reageer