Skip to main content
Beantwoord

sinds nieuw telefoontoetsel werkt mijn multisim op de apple watch niet meer

  • 22 July 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Goedenavond 

ik heb sinds zaterdag mijn nieuwe iphone binnen gehad via verlenging. 
echter kan ik hier mijn multi sim van mijn apple watch niet aan koppelen! Al meerdere malen contact gehad met de klantenservice maar die weten het ook niet de multi sim verwijderen is geen optie omdat deze ook nog in een abonnement zit dus gaat dat niet werken. Hoe is dit op te lossen want ik kan er nu niets mee maar betaal er wel voor. 

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Mario, van harte welkom op onze Community! Wat fijn dat je bij ons hebt verlengd en veel plezier met je nieuwe iPhone! Op dit moment speelt er een technisch issue vanuit onze kant, waardoor onze Multisim niet werkt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wat krijg je precies te zien bij het koppelen? Is het de melding  "Uw Odido NL-account komt niet in aanmerking om de mobiele service op uw Apple Watch in te schakelen. Neem contact op met Odido NL voor meer informatie". In dat geval, wil ik graag een case voor je doorzetten, zodat zij dit specifiek voor jouw situatie kunnen onderzoeken en bij je terug kunnen komen met een oplossing met daarin meer duidelijkheid. Zou je onderstaande informatie met mij willen delen? 

  • Welke Watch heb je (met modelnummer)?
  • Welke iOS versie heeft de iPhone?
  • Welke WatchOS versie heeft de Watch?
  • Wat staat er bij Aanbieder instellingen?
  • Datum en Tijdstip van activatie van de Multisim?

Reageer