Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik 2 internetabonnementen in één mailadres zetten

  • 24 July 2024
  • 9 reacties
  • 51 Bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen (maar eerst verbouwen) dus heb tijdelijk 2 vaste internetabonnementen. Hoe kan ik deze beheren in één portal van Mijn Odido?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat kan niet. Dus voor het andere adres kun je tijdelijk een email adres gebruiken. Na het opzeggen van het oude woonadres kun je e.e.a. weer terugzetten.

Dat heb ik geprobeerd. Account aanmaken is gelukt. Maar ik kan vervolgens mijn Internetabonnement niet koppelen. Ik krijg de melding: “Het is niet mogelijk dit abonnement omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker”

Reputatie 5
Badge +5

Hi @michielwaeg, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie op dit moment inderdaad 2 abonnementen op jouw adres staan. Deze zijn inmiddels allebei aan een apart Mijn Odido account gekoppeld. Staan ze nu helemaal goed? Mocht een van de twee abonnementen toch losgekoppeld moeten worden van het huidige account, wil je me dan laten weten of het om de huidige aansluiting gaat of de nieuwe aanvraag? Dan kan ik dit abonnement voor je loskoppelen van het huidige account! 

Hi @michielwaeg, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie op dit moment inderdaad 2 abonnementen op jouw adres staan. Deze zijn inmiddels allebei aan een apart Mijn Odido account gekoppeld. Staan ze nu helemaal goed? Mocht een van de twee abonnementen toch losgekoppeld moeten worden van het huidige account, wil je me dan laten weten of het om de huidige aansluiting gaat of de nieuwe aanvraag? Dan kan ik dit abonnement voor je loskoppelen van het huidige account! 

 

Hi Nora, t is gelukt. Ik zie nu ook mijn nieuwe internetabonnement op m'n andere e-mailadres. Voor nu dus helemaal goed. Alleen als ik straks ga verhuizen, dan moet ik mijn mobiele abonnement (e-mailadres 1) en nieuwe internetabonnement (e-mailadres 2) nog op een of andere manier samenvoegen ivm de korting. Hoe doe ik dat? Of misschien nu alvast omhangen?

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @michielwaeg, zodra je nieuwe abonnement actief is, kun je via je Mijn Odido account het Klantvoordeel activeren, dan komt het helemaal goed! 😄

Kan dat ook als er twee internet abonnementen lopen op twee adressen? Dat zal de eerste maanden nl het geval zijn. 

Reputatie 6
Badge +7

@michielwaeg Ja zeker! Zo lang er maar twee Odido abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan en beiden zijn aangemeld voor Klantvoordeel (via je Mijn Odido account). Dan ontvang je direct Klantvoordeel.

Dat is dus niet het geval. Het gaat tijdelijk om twee adressen (ivm verbouwing nieuwe adres, waar we toch internet willen hebben) en ik heb maar één mobiel abonnement.

Ik heb een contractbevestiging ontvangen met een prijs INCLUSIEF klantvoordeel (1e 6 maanden 25 euro, daarna 50 euro). Als ik echter inlog op Mijn Odido is  het 30 en 55 euro. Ingangsdatum 16 december 2024. Mijn vraag is dus of dit aangepast kan worden?

Reputatie 7
Badge +14

Het gaat er toch echt om dat je een 2e abonnement op hetzelfde adres hebt. Het contract voorstel gaat daarvan uit. Je kunt namelijk ook een mobiel abonnement later toevoegen. Dan gaat er 5 euro korting van de internet prijs af.

 

Zorg dus dat je mobiele abonnement op 16 december wordt overgezet naar het nieuwe adres.

Reageer