Skip to main content
Beantwoord

Koppelen Mijn Odido Thuis account lukt niet in Mijn Odido

  • 24 July 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Koppelen Odido Thuis account lukt niet zowel online als in de app al heel vaak verificatiecodes ingevuld en adres + geboortedatum krijg daarna foutmelding "het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen". Eerder wel T-Mobile 3in1 abo gehad en Odido gebruikt deze automatisch bij inloggen en de oude T-Mobile abo gegevens verwijderd, maar heeft helaas niets geholpen op mijn huidige Odido Thuis abo te koppelen. Password wijzigen heeft helaas ook niet geholpen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Roelos55 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw account, zodat je makkelijk toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat jouw e-mailadres gekoppeld stond aan een oud abonnement. Dit heb ik gelijk verwijderd. Wil je via de website een nieuw account maken met dit e-mailadres? Je kunt daarna het account opnieuw proberen te koppelen. Ik weet zeker dat het moet lukken! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor jullie kan doen? Ik doe het graag! 

Welkom op onze community! @Roelos55 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw account, zodat je makkelijk toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie dat jouw e-mailadres gekoppeld stond aan een oud abonnement. Dit heb ik gelijk verwijderd. Wil je via de website een nieuw account maken met dit e-mailadres? Je kunt daarna het account opnieuw proberen te koppelen. Ik weet zeker dat het moet lukken! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor jullie kan doen? Ik doe het graag! 

Alles werkt nu bedankt voor de support

Reputatie 7
Badge +3

@Roelos55 Heel graag gedaan! 

Reageer