Skip to main content
Beantwoord

2e Odido abonnement koppelen

  • 22 July 2024
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Graag wil ik mijn 2e Odido abonnement koppelen aan het 1e. Ik krijg de melding ‘is reeds gekoppeld aan ander account’ maar kan het nergens verwijderen? 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Ogni, van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik inderdaad twee nummers tegen. De één eindigt op ***3399 en de ander op ***2764. Klopt dat? Welk nummer probeer je te koppelen? Ik zie bij het nummer ***2764 je account gekoppeld, maar het nummer nog niet. Bij het andere nummer zie ik geen koppeling staan. Ik heb een reset gedaan op het nummer dat eindigt op ***3399. Probeer je dat nummer te koppelen? Dan zou het nu moeten lukken. Zo niet, dan verneem ik graag of je het probeert in de app/browser en wat je precies te zien krijgt! 😄

Hi! Dankjewel!

nee het gaat over de volgende nummers:

06****2764 = hoofdnummer  

en 

06****5090 (zelfde adres, andere naam)

net geprobeerd om nummer 06****5090 toe te voegen krijg de melding:

Na een verificatie sms te hebben ontvangen en de code ingevuld: ‘We kunnen je abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons…’

Reputatie 6
Badge +7

Dank voor de toelichting! Lukt het wel om het nummer ***2764 toe te voegen? Dat zou geen probleem moeten zijn. Het andere nummer ***9030 kan je niet toevoegen, omdat het op een andere naam staat, vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt. Om meerdere abonnementen in één account samen te voegen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen met elkaar. Omdat de naam en geboortedatum bij dat nummer niet overeenkomt, kan je dat abonnement ook niet toevoegen. Het is dan alleen mogelijk om voor dat nummer een apart aaccount aan te maken, sorry!

Dank! Dan is dat duidelijk. 
daarnaast lukt het ook niet om een los account aan te maken op de telefoon van mijn vrouw. 
inloggen lukt dan wel, maar het account lijkt dan leeg? Geen status, geen contract inzicht, etc. 
er is recent wel nummerbehoud uitgevoerd. Sindsdien lukt het niet meer. Kan het daarmee te maken hebben?

Reputatie 6
Badge +7

Geen dank! Daar kan het inderdaad mee te maken hebben. Ik zie bij dit nummer ***9030 inderdaad dat er Nummerbehoud heeft plaatsgevonden en dat het account gekoppeld staat aan het oude/inactieve abonnement, vandaar dat je ook niks te zien krijgt.  Het account heb ik per direct verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel daarna het abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Reageer