Alles over je factuur!
Recent actief
Momenteel heb ik al een betalings regeling lopen maar me factuur van deze maand is hoger dan normaal kan ik een 2e betalings regeling aanvragen of misschien de facturen van oktober en november samen te voegen in een betalings regeling Alvast bedankt
Goedendag,Ik heb gebruik gemaakt van de recycle deal en heb binnen 21 dagen de telefoon verzonden middels de verzendlabel. Echter is toch een bedrag van € 456,00 van mijn rekening afgegaan.Ik heb contact gehad met PostNL en die geeft aan op 6 november de telefoon overgedragen te hebben aan UPS Duitsland. Tot op heden is het niet duidelijk waar de telefoon is.Ik heb meerdere keren contact gehad met Odido. Daar zou er een onderzoek opgestart zijn en zou men contact met mij opnemen. Dit is niet gebeurd. Daarnaast heb ik ook nog een email naar de incasso afdeling gestuurd met als bewijs mijn verzendlabel en verzendbewijs. Ook hierop is er wederom geen reactie. Ik vind dit echt een heel onprofessioneel manier van handelen. Ik ben dan ook van plan de klachtencommissie te benaderen(klacht in te dienen) en eventueel juridische stappen te nemen jegens Odido.Gezien er eerder reactie via de community binnen komt, dan de klantenservice van Odido. Is dit ook mijn laatste poging.Groeten, Aradhna Nan
Ik heb uitstel van betaling aangevraagd. Maar mijn blokkade is nog steeds niet opgeheven.
Ik heb een betalingsregeling aangemaakt via de odido app. Nu is alsnog mijn netwerk geblokkeerd. Ik sta nuin buitenland bij benzine pomp. Ik moet bellen voor hulp volgens de app. Alleen ik kan niet bellen zonder netwerk...
Voor maand September heb ik handmatig betaald. Hiervoor had ik eerst een regeling betalen in 2 maanden alleen was het toch nog gelukt in een keer te betalen. Dit is op 16 oktober handmatig gedaan.Kan iemand hier aub naar kijken aangezien er word gedreigd met blokkeren en extra her aansluitkosten voor eigenlijk niks.Klantnummer: [verwijderd door moderator]
Op mijn nota staat Apple one kosten, terwijl wij dit nooit geactiveerd hebben, hoe kan dit? Er is ons gezegd dat dit de eerste drie maanden gratis is. En je krijgt een link toegestuurd om deze te activeren. Dit hebben wij nooit gedaan!hoe krijgen we ons geld terug?
Goedenavond, ik heb nog een toedtel krediet die maandekijks afgelost word bij odido. Maar omdat ik verder geen abonnement heb kan ik nergens vinden wT nog de hoogte is van mijn toestelkrediet. Ik krijg via chat alleen maar de optie bellrn maar dat wordt hem niet daarom opende ik de chat maar die izzi kan mij dus niet se hoogte vertellen. Enige wat die steeds zegt is dat ik het in mijn odido omgeving terug kan vinden maar die is helemaal leeg omdat ik verder geen abonnement meer heb. Kan iemand van odido mij pb doen of via mail als kan het antwoord op mijn vraag? Alvast bedankt!
Beste Odido,Jaren lang klant al vanaf Tele2 waarna T-Mobile en nu Odido heb ik een onprettig gevoel gekregen. Meermaals ben ik gebeld en heb ik per mail reacties ontvangen om m'n abonnement te verlengen en een betere/aantrekkelijkere abonnement aan te nemen. Nou na een jaar toch maar eens kijken wat de aanbieding was.De keuze leek aantrekkelijk, meer internet en minder kosten maar wel wel minder bellen. Op zich was m'n bel gedraag al niet extreem maar goed afgelopen 2 maanden anders dan anders i.v.m kopen en verkopen van een woning waarbij veel gebeld moest worden.Afgelopen week schrok ik behoorlijk toen ik erachter kwam dat mijn belkosten de afgelopen 2 maanden al redelijk buitensporig waren. Inmiddels is de bundel aangepast, maar we zijn maar liefst 78 euro en 111 euro aan ‘buiten de bundel’ kosten verder. Ik lees hierover veel meer berichten en het voelt gewoon niet netjes om klanten daar niet tijdig van op de hoogte te stellen. Bij internet krijg je een melding van 80%, waarom voor
Ik had graag facturen ontvangen .Zie contract …Ben helemaal klaar met de app !!ik ontvang dus geen factuur voorafgaand aan de incassering.ook stuurt Odido de klant niet maandelijks een factuur
Beste Odido,Vorige week schrok ik behoorlijk toen ik erachter kwam dat er afgelopen maand ineens €183,42 is afgeschreven, waarvan €127,24 aan extra belkosten. En deze maand ook al weer €50 euro. En het zit me nog steeds erg dwars. Ik heb laatst mijn abonnement verlengd en waarschijnlijk over het hoofd gezien dat ik geen onbeperkt bellen had.Ik heb geen enkele waarschuwing of bericht gehad, terwijl ik dat met mijn 4G-verbruik wel krijg. Toen ik Odido belde, werd mij verteld dat ik de app in de gaten had moeten houden. Echter, ik ben gewend dat dit niet echt nodig is. Ik heb mijn situatie uitgelegd: ik zit midden in een verhuizing en ben momenteel werkloos. Ik was echt geschrokken, en ik vond dat er niet netjes met mij is omgegaan; ik was zelfs aan het huilen. Ik weet dat andere providers wel altijd een melding sturen wanneer je door je bundel heen bent. Het voelt nu gewoon alsof jullie misbruik hebben gemaakt. Er hoort gewoon een melding te zijn. Net zoals met de 4GIk ga dit zeker meene
Hoi, Ik heb in de winkel het restbedrag voor mijn nieuwe telefoon gepind. De medewerker heeft helaas 165,90 ipv 145,90 ingetoetst. Dit zou in de volgende factuur verrekend worden, maar dat is niet gebeurd. Telefonisch kon ik ook helaas niet geholpen worden.
Ondanks vele pogingen krijg ik maar niet de ruim €400 terug van Odido die ik teveel heb betaald. Het zou allang geregeld zijn. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil geen vermindering op mijn factuur maar mijn geld terug
Ik had gisteren een in app aankoop gedaan van 1.99 en nu wilde ik dat weer doen maar er staat nvt en kan deze optie dus ook niet selecteren. Ik snap niet zo goed waarom niet.
Hallo,Mijn contract mobiel is per 20 oktober overgenomen en mijnodido daarmee ook beëindigd. De factuur van oktober met specificatie over september heb ik. Ik wil graag nog de specificatie van 1 tot 20 oktober ontvangen. Hoe kan ik deze opvragen?
De extra kosten van deze maand zijn nog niet aangepast. apple heeft mijn aankopen terugbetaald. Wanneer gaat dit aangepast worden?
Door annuleren van de aankoop in appstore klopt het bedrag van de extra kosten niet. Dit is al 3 dagen geleden door apple terugbetaald maar nog steeds niet aangepast op de factuur bij odido
Perongeluk 2 keer de zelfde factuur betaald. 1 x handmatig en 1 x via iDeal.
Hoi, Zou een Odido medewerker mij een prive bericht willen sturen? Dit omdat ik door omstandigheden met een schrijnend geval zit en ik eerlijk gezegd geen zin heb dat publiekelijk te posten. Alvast vriendelijk dank!
Ik ben al ruim 10 jaar klant (voorheen T-Mobile), maar de afgelopen periode heeft mijn vertrouwen in Odido ernstig geschaad. In augustus wilde ik mijn contract en abonnement bespreken. Al eerder had ik aangegeven dat ik vaak te maken had met storingen, zoals ook breed in het nieuws is geweest. Twee jaar geleden ben ik bovendien – zonder mijn expliciete instemming – door een medewerker vastgezet aan een 2-jarig abonnement. Dit ontdekte ik pas later. Ondanks mijn lange klantrelatie werd er bij mijn verzoek om een oplossing niets gedaan. Mobiele abonnementenBij mijn mobiele abonnement (Samen Unlimited) besloot ik het om te zetten naar twee losse sim only-abonnementen. Vanaf dat moment is het volledig misgegaan. Mijn abonnement werd wel geactiveerd, maar dat van mijn partner niet. Hiervoor moest ineens maanden worden gewacht, terwijl het exact om dezelfde omzetting ging. Ook zijn er onterecht bezorgkosten in rekening gebracht en kreeg ik zelfs een boete voor vroegtijdige opzegging, terwijl
Hello Odido Team,(I’ve tried several ways to get this resolved but no use, so I’ve decided to post it here)I received today a threat to block my SIM card for €467.63 in disputed charges. I’ve sent a formal registered complaint letter that should arrive today/tomorrow explaining the situation: Multiple contracts cancelled WITHOUT my authorizationCharged €400+ in wrongful early termination feesBeen trying to resolve this for 3 months via phone calls - no solution. Every single new support person does not understand the case and the ones that did try to resolve it by issuing credits, but those were later rejected by "manager" without clear explanation Cannot pay legitimate monthly fees because they're bundled with wrongful chargesI urgently request: 1. HOLD on SIM blocking while my formal complaint is processed 2. Note on account: "Formal complaint pending via registered mail" 3. Do NOT disconnect service during dispute My registered letter requests 14 days for full resolution.Numbers: 06
Hallo,Sinds kort kan ik geen aankopen doen op google play store en krijg ik een error melding OR_FGE_23, daarnaast staat er nog steeds t-mobile/tele2/ben op terwijl het als ik vanuit ga Odido hoort te zijn.Ik heb alles geprobeerd met geen succes.(nieuw sim, aankoop verwijderen, opnieuw inloggen, opnieuw aan en uit, google play aan en uit)Graag zou ik will weten wat er aan de hand is en of het op te lossen is.
Goedemiddag, ik heb een betalingsregeling aangevraagd maar ik heb nog steeds een blokkade op mijn telefoon. Zou iemand mij kunnen helpen?
Beste lezer,Ik kreeg vandaag ineens via Boku betalingsdienst een sms dat er bedragen waren door gefactureerd naar Odido. Ik dacht eerst dat het een scam was maar naar nog een aantal smsjes waarbij het bedrag flink opliep toch maar even op de Odido app gekeken. Nu zijn er een heleboel kleine bedragen door gefactureerd wat nu opgelopen is tot over de €200. Bij elke beschrijving staat APPLE met een reeks letters. In de instellingen staat betalen via Odido factuur uit. Al mijn apple betalingen lopen via paypal. Wat gaat hier mis!!??
Ik wil bevestigen dat de openstaande factuur met Kenmerk: TD01/1.19435120, van 23,20 €, zal op maandag 20 oktober 2025, betaald worden!
Hi, Ik maak veel gebruik van het betalen in de google play store via mijn factuurm ik heb hier dan ook een aantal abonnementen via lopen. Nou heb ik al sinds het begin van de maand dat ik steeds niks kan en een sms krijg dat ik over mijn limiet zit. aan het eind van vorige maand zat ik er nog niet aan maar dus met een aankoop die ik deze maand gedaan heb wel. ik zou graag hulp willen hebben om, uit te vogelen waarom de maand niet gereset is.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.