Skip to main content
  • 782 Topics
  • 3,976 Reacties
782 Topics
Verwijdering BKR registratie
Goedemorgen, Na het aanvragen van een hypotheek blijkt dat ik een BKR registratie heb lopen van Odido. Nu heb ik telefonisch meerdere keren contact gehad en heb ook naar jullie gemaild, maar daar heb ik tot op heden helaas nog niks van ontvangen. In de periode waarvan de BKR registratie staat, heb ik helaas te maken gehad met een ex vriend die mij op meerdere wijzes heeft opgelicht. Ik heb namelijk nooit een abonnement of iets bij jullie gehad, en toch blijkt dit uit het systeem. Mijn ex zal dan ook bij jullie iets hebben afgesloten op mijn naam destijds (2020) wat ik nooit heb geweten. Ik heb aangiftes gedaan voor andere zaken en dacht alles te hebben afgelost, ondanks dat het allemaal kosten waren wat ik nooit zelf heb gedaan helaas. Maar nu blijkt dit. Is er een mogelijkheid dat deze lopende krediet van jullie zsm wordt verwijderd, zodat ik geen BKR meer heb? Het liefst betaal ik het bedrag wat openstaat klaarblijkelijk op mijn naam natuurlijk niet, aangezien ik nooit een abonnement bij jullie gehad heb en ook verder nooit heb geweten van deze achterstand/bkr, wegens oplichting. Indien het wel noodzakelijk is om het bedrag wat open staat op mijn naam te betalen, om zo mijn bkr te kunnen verwijderen, zal ik dat direct naar jullie overmaken. Ik hoop dat ik zsm mogelijk contact met je kan krijgen, zodat ik wellicht van jou betaalgegevens kan ontvangen waar ik het naartoe kan overmaken, en jij dan mij kan bevestigen dat de bkr dan beeindigd kan worden.Het heeft spoed ivm de hypotheek voor een woning. Ik zie graag zsm reactie tegemoet.
Verzoek verwijderen BKR registratie
Beste, Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de incasso afdeling van Odido. ik ben onlangs op de hoogte gebracht van een BKR-registratie die ik heb uitstaan, gerelateerd aan een abonnement uit het jaar 2021. In dat jaar was ik student en ben ik mijn studentenbaan verloren ivm corona, waardoor ik tijdelijk zonder inkomen kwam te zitten. Helaas leidde dit ertoe dat ik het abonnement niet tijdig kon betalen. Verder heb ik ook geen bericht ontvangen dat ik gemeld zou worden bij het BKR. Ik had inderdaad 1 maand een achterstand, en normaliter zou dit gemeld moeten worden als ik langer niet betaal. Dit is echter nooit gebeurd, waardoor ik ervan uitga dat mijn betalingsachterstand niet als negatieve registratie is doorgegeven. Dit is niet juist, aangezien volgens de wet een betalingsachterstand van langer dan 2 maanden pas mag worden doorgegeven aan het BKR als dit niet wordt opgelost, en dit moet altijd vooraf gecommuniceerd worden met de betrokkene. Wat niet is gebeurd. Hierdoor is mijn registratie onterecht, aangezien er niet aan de wettelijke vereisten voor melding is voldaan. De registratie zou pas mogen plaatsvinden als er geen oplossing voor de achterstand is, en na de vereiste communicatie. Dit is in mijn geval niet gebeurd, waardoor mijn melding bij het BKR niet gerechtvaardigd is. De achterstand heb ik inmiddels volledig kunnen afbetalen in 2022. Ik ben momenteel bezig ben met het aanvragen van een hypotheeklening, merk ik dat de BKR-registratie een obstakel vormt om deze lening te verkrijgen en telkens wordt afgewezen. Graag wil ik dat jullie kijken naar de onterechte registratie en dit voor mij kunnen verwijderen. Hierdoor kan ik een hypotheek krijgen op de woning die ik op het oog heb. Het zou echt fijn zijn als dit verwijderd kan worden, zodat ik opnieuw een lening kan aanvragen. Alvast hartelijk dank voor jullie tijd en hulp. Groet, Pnlhsd113
Klacht verlenging mobiel abonnement + (later ook) thuisabonnement
Geachte Odido, Op 14-11-2024 verleng ik via de webshop van Odido mijn mobiele abonnement. Reden: ik had een nieuw toestel nodig + verlengen van mijn abonnement was al mogelijk, dus 2 vliegen in 1 klap. Ik ging de deur uit met een nieuwe iPhone incl. toestelkrediet van € 852,- en een 2-jarig abonnement. Einddatum huidige abonnement: 27 februari 2025. Startdatum nieuw abonnement: 28 februari 2025. Einddatum nieuw abonnement: 27 februari 2027. Eind december 2024 wil ik het toestelkrediet afbetalen i.v.m. het voornemen tot het kopen van een nieuwe woning. Ik neem daarvoor contact op met medewerker Ilona via de chat: Ilona (23-12-2024, 09:02:57): Hallo, ik ben Ilona. Wat kan ik voor je doen vandaag? Ik (23-12-2024, 09:03:46): Goeiemorgen, ik wil graag mijn toestelkrediet afbetalen. Echter zie ik geen link naar de iDeal-betaalomgeving. Officieel gaat het toestelkrediet pas 28 februari 2025 lopen, kan dat ermee te maken hebben? Ik heb interesse in een nieuwbouwwoning en wil daarom het toestel meteen afbetalen tbv de BKR-registratie. Ilona (23-12-2024, 09:04:20): Goedemorgen Job, welkom op de chat. Ilona (23-12-2024, 09:05:29): Die kun je inderdaad niet via een link afbetalen omdat hij nog niet ingaat. Afbetalen en je BKR registratie kan natuurlijk wel, maar dan net even wat anders. Jij moet het dan handmatig overmaken. Ik maak een rapport aan voor de financiele afdeling zodat ze je betaling in de gaten houden. Als het binnen is boeken ze het op je krediet en melden ze je krediet af bij het BKR. Ilona (23-12-2024, 09:05:48): Ik ga je de gegevens daarvoor doorgeven. Wat is je volledige adres en geboortedatum? Ik (23-12-2024, 09:06:20): XXXXXXXXIk (23-12-2024, 09:06:22): XXXXXXXXIlona (23-12-2024, 09:07:21): Dank je wel. Ilona (23-12-2024, 09:07:29): Het rekeningnummer is: NL03 COBA 0733 9597 17 op naam van Odido. Ilona (23-12-2024, 09:07:54): De omschrijving van de betaling is je klantnummer, dat is: 1.22106562 Ik (23-12-2024, 09:08:18): Super fijn, ik maak de betaling meteen in orde! Dank voor je hulp. Ilona (23-12-2024, 09:08:42): Top! Ik ga het verzoek voor je aanmaken en dan krijg je daar via het BKR bericht over. Ik (23-12-2024, 09:08:50): Ik heb overigens nog een vraag, sorry Ilona (23-12-2024, 09:09:00): Geen probleem, ik ben er nog :-) Ik (23-12-2024, 09:09:12): Betaal ik nu 852, of 852 + 432 = 1284 euro? Ik (23-12-2024, 09:09:18): Want het krediet staat voor 852 euro geregistreerd Ilona (23-12-2024, 09:10:06): Ik ga het voor je opzoeken, moment! Ik (23-12-2024, 09:11:43): Dankje Ilona (23-12-2024, 09:12:05): Ik snap je verwarring hoor! Je hebt en een deel voldaan en een recycle deal aangemaakt. Ilona (23-12-2024, 09:12:20): Het bedrag is: €852,00 Ik (23-12-2024, 09:12:30): Oke, top, dan maak ik het meteen over. Super dank voor je hulp! :-) Ilona (23-12-2024, 09:12:59): Heel graag gedaan! Ilona (23-12-2024, 09:13:00): Dag! Na deze chat heb ik de betaling in orde gemaakt en enkele dagen later ontvang ik van Odido netjes de bevestiging dat het toestelkrediet is afbetaald en dat de BKR-registratie wordt afgemeld. So far so good, zou je zeggen. Gisteren, 20-1-2025 neem ik telefonisch contact op met Odido om ons thuisabonnement te verlengen. Immers heb ik ook getekend voor een 2-jarig mobiel abonnement, dus laten we het thuisabonnement ook maar voor 2 jaar vastleggen was hierbij de gedachte. Telefonisch wordt mij een voorstel gedaan waarop ik akkoord geef en ik krijg netjes de bevestiging in de mailbox. Wederom so far so good, zou je zeggen. Vandaag constateer ik een afschrijving van € 104,11 op mijn bankrekening van Odido. Dit bedrag kan ik niet plaatsen, dus ik neem telefonisch contact op met Odido omdat ik in de Odido klantomgeving geen duidelijkheid krijg over het geïncasseerde bedrag. Ik krijg medewerker 1 te spreken. Medewerker 1 vertelt mij dat dit bedrag ziet op de voortijdige beëindiging van het mobiele abonnement. Als ik aangeef dat ik daar nooit om heb gevraagd (enkel om het aflossen van het toestelkrediet), wordt ik in de wacht gezet. In de wacht wordt de verbinding verbroken en ik wordt ook niet teruggebeld. Vervolgens bel ik met collega 2. Aan collega 2 leg ik uit dat de verbinding met collega 1 is verbroken en dat ik graag wordt doorverbonden. Dat is niet mogelijk, dus ik leg aan collega 2 de situatie uit. Ook zij zet mij in de wacht en wederom wordt de verbinding verbroken. Ook wordt ik door collega 2 niet teruggebeld. Ik bel vervolgens met collega 3. Die geeft aan dat de collega's er een zooitje van hebben gemaakt en zij gaat mij helpen. We komen er vervolgens achter dat er op 24-1-2025 nog een incasso gepland staat (aan de hand van de debetfactuur van januari 2025) van € 852,-. Dat is dus een onterechte factuur, want dit bedrag heb ik al betaald. Ook de € 104,11 is onterecht, want het abonnement had gewoon voor 2 jaar door moeten lopen. De collega's hadden deze dus niet als voortijdige beeindiging/contractbreuk in het systeem moeten zetten. Collega 3 maakt vervolgens een creditfactuur aan van € 104,11. Vervolgens vertelt collega 3 mij dat dit bedrag niet wordt terugbetaald, maar op de factuur voor februari 2025 in mindering gebracht wordt. Collega 3 kan daar niks aan doen, want dit is de werkwijze. Ik vind dat ik daar als klant geen boodschap aan heb: immers ben ik nu de dupe van de fouten van Odido. Ik bespreek vervolgens met collega 3 dat ik graag de onterechte factuur van € 104,11 wel wil zien in mijn omgeving, zodat ik kan zien wat er nou precies onterecht gefactureerd is. Ook wil ik graag de creditfactuur van €104,11 zien. Dit is allemaal niet mogelijk. Vervolgens vraag ik of ik de bevestiging kan krijgen dat het abonnement niet voortijdig wordt beëindigd en alles nu gewoon netjes doorloopt, zoals de bedoeling was. Ook dat is niet mogelijk: ik moet er maar op vertrouwen dat alles nu klopt. Dat vertrouwen heb ik echter niet, aangezien Odido in het verleden ook al fouten heeft gemaakt met creditfacturen na een zeer vervelende en vooral lange storing van het thuisabonnement. Ik bespreek vervolgens met collega 3 dat ik ook nog een probleem heb met de verlenging van het thuisabonnement van 20-1-2025. In de Odido klantomgeving is te zien dat er 2 wifipunten zijn geannuleerd, maar ook dat is niet de bedoeling. Ik heb gebeld om de boel voor 2 jaar ongewijzigd te verlengen. Collega 3 stelt als oplossing voor dat ik de wifipunten moet opsturen en ze daarna wel weer 2 wifipunten naar mij toe kan sturen. Ik kaart vervolgens aan dat ik normaal gesproken jaarlijks overstap van provider, daar dit jaar geen trek in heb vanwege het werk dat daarbij komt kijken, maar eindstand heb ik er op deze manier alsnog evenveel werk en gedoe aan. Dit is voor mij geen oplossing. Collega 3 stelt daarna voor om dan het Thuisabonnement maar te annuleren en het volgende week er weer opnieuw in te zetten. Ik geef vervolgens aan dat ik niet weet of ik daar aan wil beginnen, omdat de kans op weer een fout bij Odido vrij groot is en het dan nog rommeliger wordt dan het nu is. Vervolgens vraag ik of het een optie is om beide verlengingen te herroepen (het thuisabonnement kan namelijk geannuleerd worden zoals collega 3 voorstelde, en het nieuwe mobiele abonnement is ook nog niet ingegaan, dat gebeurt 28-2-2025 pas) omdat ik er gewoon geen vertrouwen in heb dat dit goed gaat komen (mede gezien de eerdere vervelende ervaringen). Collega 3 geeft dan aan dat dit geen optie is, want de herroepingstermijn van 14 dagen is al verlopen in november 2024. Als ik aangeef dat dat juridisch mogelijk anders zit dan Odido in het contract en de algemene voorwaarden heeft opgenomen en dit verder wil bespreken, is het hek van de dam en verandert de toon: ik zou een respectloze benadering hebben. Het gesprek eindigt vervelend, waarbij ik eigenlijk vooral geschrokken ben van de snelheid waarmee het gesprek omsloeg. Ik heb niet geschreeuwd, collega 3 niet onderbroken of wat dan ook: ik wilde het gewoon bespreken. En het staat toch echt op Consuwijzer: Product en dienst die bij elkaar horen Uw bedenktijd eindigt 14 dagen na de dag waarop het laatste product of onderdeel is geleverd. U huurt een loodgieter in voor het plaatsen van een nieuwe wasbak en kraan. U tekent de overeenkomst op 1 augustus. Op 10 augustus ontvangt u de wasbak en kraan. Bedenktijd: tot en met 24 augustus. Bron: Wanneer heb ik bedenktijd? | ACM ConsuWijzer → Conclusie: de herroepingstermijn eindigt 14 dagen na aanvang van de ingangsdatum van het nieuwe abonnement (de levering van het nieuwe abonnement vangt dan ook pas aan), dus 14 maart 2025. Na dit gesprek kijk ik nogmaals in de Odido klantomgeving om te proberen om de boel op een rijtje te zetten, waarna ik zie dat er ook bedragen in rekening gebracht lijken te worden voor een voortijdige beeindiging van mijn huidige thuisabonnement. Dat is dus niet de bedoeling. De bedoeling was een verlenging NA de oorspronkelijke einddatum. Gelet op het voorgaande wil ik dus een klacht indienen over de gehele gang van zaken. Ten eerste omdat een simpele afkoop van het toestelkrediet uitmondt in iets ontzettend chaotisch. Ten tweede omdat het verlengen van het thuisabonnement ook uitmondt in iets ontzettend chaotisch. Ten derde omdat de verbinding meermaals wordt verbroken zonder dat er wordt teruggebeld. Ten vierde omdat ik er maar op moet vertrouwen dat wat Odido achter de schermen herstelt allemaal goed wordt gedaan en ik geen inzage heb/krijg in facturen waarvoor ik wel betaal. En ten vijfde omdat ik uiteindelijk op een zeer vervelende manier 'geholpen' ben door collega 3. Ik zie graag een passende oplossing vanuit Odido, waarbij het mijn voorkeur heeft om zowel de verlenging van het thuisabonnement als het mobiele abonnement geen doorgang te laten vinden en de abonnementen gewoon af te laten lopen tot de oorspronkelijke einddatums, zijnde 27 februari 2025 voor zowel thuis als mobiel zonder dat er aan mij verder beëindigingskosten/-boetes in rekening worden gebracht. Daarna zal ik overstappen naar een andere provider aangezien Odido de boel niet op orde heeft en ik er inmiddels schoon genoeg van heb. Job
Verzoek verwijderen bkr registratie ivm hypotheekaanvraag
Beste Odido, ik schrijf u met een dringend verzoek omdat ik momenteel vastloop in mijn hypotheekaanvraag door een negatieve BKR-registratie. Dit is voor mij een heel stressvolle situatie, en ik hoop dat u mij kunt helpen. De negatieve registratie is ontstaan in een hectische periode in mijn leven. Na een relatiebreuk en een verhuizing heb ik helaas een maandbetaling gemist. Door alle chaos had ik nagelaten mijn adreswijziging tijdig door te geven, waardoor ik belangrijke brieven heb gemist. Toen ik hiervan op de hoogte raakte, heb ik direct contact opgenomen met uw klantenservice en geprobeerd alles op te lossen. Tijdens mijn gesprekken met de klantenservice kreeg ik verschillende antwoorden. Uiteindelijk werd mij geadviseerd om het volledige openstaande bedrag van mijn toestelcredit in één keer af te lossen. Dit heb ik meteen gedaan, omdat mij werd beloofd dat hiermee de negatieve registratie zou worden verwijderd en ik hierna een bevestiging van de BKR zou ontvangen. Helaas staat in de bevestiging dat de codes niet kan worden verwijderd, terwijl de collega mij nadrukkelijk het tegenovergestelde beloofde. Natuurlijk geen fijn gevoel weer. Ik voel mij echt radeloos, omdat ik alles heb gedaan wat van mij werd gevraagd en ik nu toch vastloop. Ik begrijp heel goed dat ik verantwoordelijk ben voor mijn betalingen, en ik neem dit ook zeer serieus. Maar ik hoop dat u kunt begrijpen dat het in die turbulente periode simpelweg mis is gegaan. Daarom wil ik u vriendelijk maar dringend verzoeken om mijn situatie te heroverwegen en de negatieve BKR-registratie te verwijderen. Ik wil graag dat mijn hypotheek wordt goedgekeurd en hoop dat u mij hierin kunt helpen. Als u meer informatie nodig heeft, sta ik uiteraard klaar om die te geven. Ik hoop op uw begrip en een positieve terugkoppeling.
Verzoek verwijderen oude Tele2 BKR registratie
Goedemorgen, In 2018 heb ik een mobiel abonnement aangeschaft bij Tele-2. I.v.m. destijds gebruik werktelefoon, mocht een vriend van mij gebruik maken van dit toestel. Echter bleek ik pas na 2 jaar erachter te komen dat er een achterstand was geweest (wel voldaan toen) maar dat ik dus wel een A2 codering in het BKR register kreeg. In 2021 kwam ik, omdat ik toen een gesprek had met een hypotheek adviseur erachter. Toen direct gebeld met toen nog Tele-2 dat de vordering in 2019 al was voldaan maar er nog geen hersteld melding + geen einddatum vermeld was. Dit hebben ze uiteindelijk gedaan, maar niet op de betaaldatum van 2019, maar ze hebben de datum van het telefoongesprek in 2021 aangehouden. Dit maakt dus dat de registratie eigenlijk al verlopen zou moeten zijn in 2024, maar door die foutieve datum loop ik nu vast op het verkrijgen van een hypotheek. We zijn inmiddels uitgeloot voor een nieuwbouw project en hebben een aantal gesprekken gehad met onze hypotheekadviseur maar we lopen dus vast op deze enige registratie. Onze hypotheekadviseur heeft een verzoek ingediend bij de afdeling incasso om mijn oude BKR registratie betreft 2019 te verwijderen, maar zoals u kunt begrijpen zitten we volledig in spanning omdat we in afwachting zijn van het besluit. We hebben de overeenkomst ondertussen ontvangen van de Gemeente maar we kunnen op dit moment niet verder. De hypotheekadviseur is komende dagen niet aan het werk en wij hebben dus nog geen enkel idee of en hoe snel we bericht krijgen. Zou u voor mij na kunnen gaan wat de status op dit moment is? Betreft registratienummer: NHSRQ0000085819
Verzoek om BKR te verwijderenn
Beste Odido, Ik heb gisteren een mail gestuurd naar de incasso afdeling van Odido. ik ben onlangs op de hoogte gebracht van een BKR-registratie die ik heb uitstaan, gerelateerd aan een abonnement uit het jaar 2021. In dat jaar was ik student en ben ik mijn studentenbaan verloren ivm corona, waardoor ik tijdelijk zonder inkomen kwam te zitten. Helaas leidde dit ertoe dat ik het abonnement niet tijdig kon betalen. Verder heb ik ook geen bericht ontvangen dat ik gemeld zou worden bij het BKR. Ik had inderdaad 1 maand een achterstand, en normaliter zou dit gemeld moeten worden als ik langer niet betaal. Dit is echter nooit gebeurd, waardoor ik ervan uitga dat mijn betalingsachterstand niet als negatieve registratie is doorgegeven. Dit is niet juist, aangezien volgens de wet een betalingsachterstand van langer dan 2 maanden pas mag worden doorgegeven aan het BKR als dit niet wordt opgelost, en dit moet altijd vooraf gecommuniceerd worden met de betrokkene. Wat niet is gebeurd. Hierdoor is mijn registratie onterecht, aangezien er niet aan de wettelijke vereisten voor melding is voldaan. De registratie zou pas mogen plaatsvinden als er geen oplossing voor de achterstand is, en na de vereiste communicatie. Dit is in mijn geval niet gebeurd, waardoor mijn melding bij het BKR niet gerechtvaardigd is. De achterstand heb ik inmiddels volledig kunnen afbetalen in 2022. Ik ben momenteel bezig ben met het aanvragen van een hypotheeklening, merk ik dat de BKR-registratie een obstakel vormt om deze lening te verkrijgen en telkens wordt afgewezen. Graag wil ik dat jullie kijken naar de onterechte registratie en dit voor mij kunnen verwijderen. Hierdoor kan ik een hypotheek krijgen op de woning die ik op het oog heb. Het zou echt fijn zijn als dit verwijderd kan worden, zodat ik opnieuw een lening kan aanvragen. Alvast hartelijk dank voor jullie tijd en hulp. Groet,
Waarom word ik niet geholpen door jullie medewerkers?!
Beste mensen, Vandaag heb ik iets meegemaakt wat ik nog bij geen enkel bedrijf heb meegemaakt. Ik heb in november mijn contract verlengd. Mijn factuur is binnen en tot mijn verbazing komt het bedrag niet overeen met mijn nieuw contract. Ik heb besloten om even te bellen en te vragen hoe dat nou komt en of ze dat willen nakijken. In eerste instantie kreeg ik een mevrouw aan de lijn die met een vaag verhaal kwam over dat ik op T-Mobile tarief zat of iets dergelijks. Dat kan helemaal niet en dat heb ik haar dus ook verteld waardoor ze mij vervolgens naar een collega doorverbond. Deze collega, genaamd Shrristi (haar naam had ik gevraagd), hielp me in eerste instantie goed. Ze gaf aan dat het abonnement niet direct in is gegaan nadat mijn oude abonnement was afgelopen. Dat betekend dat ik die dagen daar tussenin nog extra geld had betaald. Kortom ze zei dat ik op mijn volgende factuur een bedrag van 37,11 euro gecompenseerd zou worden. Ik vroeg haar of ze dit via de mail wou bevestigen. Zij gaf aan dat ze dat zou doen. Daarna vroeg ik haar welk bedrag ik in de toekomst zou gaan betalen. Ik wilde graag zeker weten dat ik het juiste bedrag zou betalen. Toen gaf ze aan dat ze me even in de wacht zou zetten en zo bij me terug zou komen. Na een 15 a 20 minuten begreep ik dat ze dit expres deed en mij niet te woord wou staan. Ik bleef de muziek maar horen en er was geen gehoor meer waarna ik besloot om op te leggen. Ik heb daarna teruggebeld en kreeg toevallig dezelfde mevrouw van mijn vorige gesprek ook aan de lijn (dus niet Shrristi maar de eerste mevrouw). Ik gaf bij haar aan dat ik schandalig ben behandeld door haar collega Shrristi en of ze me nog een keer wilde doorverbinden met Shrristi. Zij bleef ontkennen dat ik haar in eerste instantie had gesproken terwijl het overduidelijk dezelfde mevrouw was. Om een onnodige discussie te starten had ik het erbij gelaten en ze zou me wel even doorverbinden. Toen ze me doorverbond kreeg ik een voicemail te horen dat mevrouw Shrristi niet bereikbaar was. Na even gewacht te hebben moest ik weer zelf opleggen en had ik weer teruggebeld. Dit keer kreeg ik een meneer aan de lijn. Wederom mijn verhaal uitgelegd. Meneer keek in het systeem en gaf aan dat mevrouw Shristi niet eens een case-nummer had aangemaakt. Dus mijn hele gesprek was voor niets geweest. Hij zou me helpen en direct de case-nummer doorgeven aan mij. Begon ineens met zijn collega's te praten. Kort daarna zette hij zichzelf op mute want ik hoorde ineens niets meer. Daarna kwam hij terug bij en vroeg mij of ik even geduld had. Wederom werd ik in de wacht gezet om vervolgens nooit meer een kans te krijgen om geholpen te worden. Ze hadden overigens allemaal een surinaams/antilaans accent. En het lijkt er sterk op dat ze allemaal in één ruimte zaten. Ik hou van mijn surinaamse en antiliaanse mensen daar ligt het niet aan. Maar ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik heb het er maar bijgelaten. En ik hoop volgende week iemand te spreken die mij WEL wilt helpen! Ronduit schandalig!
BKR registratie belemmering hypotheek
Beste Odido, Ik schrijf jullie dit bericht met tranen in mijn ogen en bibberende handen omdat het voor mij erg lastig is om het verleden nogmaals tegen te komen en nogmaals te beschrijven Zoals destijds ook bij jullie aangegeven en verschillende cases te hebben gehad binnen odido (jullie hebben een dossier) heb ik een ontzettende traumatische ervaring gehad met mijn ex partner, waarin helaas geestelijke en lichamelijke mishandeling dagelijks voor kwam. Toen ik dit niet meer aan kon en gevlucht ben uit mijn woning heb ik via mijn advocaat moeten regelen dat het huwelijk ontbonden werd. Helaas kwam ik er gaande weg achter dat hij als klap op de vuurpijl gefraudeerd had met mijn gegevens.. diverse telefoon abonnementen waren er afgesloten op mijn naam met alle gevolgen van dien.. ik wist dit niet, mijn ex heeft de post altijd bij mij weggehouden. Toen ik hier achterkwam is er direct contact geweest om dit met jullie op te lossen, dit is ook gebeurd en betalingen zijn toen ook volledig verricht. We zijn inmiddels bijna 2a3 jaar veder en ik ben eindelijk beetje bij beetje weer onderweg naar de vrouw die ik was. Ik wil heel graag na alle ellende een nieuwe start in een nieuwe woonplaats maken. Helaas is dat nu niet mogelijk vanwege de BKR registraties op mijn naam. Zouden jullie alsjeblieft en ik smeek jullie echt met tranen in mijn ogen deze registraties willen verwijderen? Zodat ik verder kan met mijn leven en het verleden mij niet meer achtervolgd. Ik hoop echt heel erg op goed nieuws en dat jullie dit voor mij willen waarmaken, helaas gaat anders de hypotheek niet door en blijf ik hangen in het verleden welke al traumatisch genoeg was en waar ik helaas tot op de dag van vandaag nog steeds last van ondervindt. Bij het BKR staan deze contract nummers; 65857894 66273962 67025530 58461267 Beide zijn al langer dan twee jaar volledig afgelost. Ik hoop heel graag spoedig van jullie te horen ivm het doorgaan van de hypotheek. Alvast ontzettend bedankt.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen