Beste Odido,
Vorige week schrok ik behoorlijk toen ik erachter kwam dat er afgelopen maand ineens €183,42 is afgeschreven, waarvan €127,24 aan extra belkosten. En deze maand ook al weer €50 euro. En het zit me nog steeds erg dwars. Ik heb laatst mijn abonnement verlengd en waarschijnlijk over het hoofd gezien dat ik geen onbeperkt bellen had.
Ik heb geen enkele waarschuwing of bericht gehad, terwijl ik dat met mijn 4G-verbruik wel krijg. Toen ik Odido belde, werd mij verteld dat ik de app in de gaten had moeten houden. Echter, ik ben gewend dat dit niet echt nodig is. Ik heb mijn situatie uitgelegd: ik zit midden in een verhuizing en ben momenteel werkloos. Ik was echt geschrokken, en ik vond dat er niet netjes met mij is omgegaan; ik was zelfs aan het huilen. Ik weet dat andere providers wel altijd een melding sturen wanneer je door je bundel heen bent. Het voelt nu gewoon alsof jullie misbruik hebben gemaakt. Er hoort gewoon een melding te zijn. Net zoals met de 4G
Ik ga dit zeker meenemen in mijn overweging bij de volgende verlenging. Ik ben al jaren een trouwe klant, en zelfs vrienden en familie zijn vanwege mij bij Odido gekomen, inclusief ons internet. Ik had echt meer verwacht van jullie.