Skip to main content
  • 689 Topics
  • 3,533 Reacties
689 Topics
GSH1964
Foutje bedankt? (Factuur & Klantvoordeel) Meer Klantnadeel?
Dat websites, verschillende systemen in een fusie-organisatie in de beginperiode nog niet helemaal soepeltjes met elkaar samenwerken; dat begrijp ik….. En ja…. ik heb nu ook in oktober een vast glasvezel-pakket besteld, bovenop de bijna twee jaar lopende (ex-T-Mobile) mobiele abbo's (2x) en twee (ook ex-T-Mobile) Prepaid simmetjes (dito 2x). Tot zover gaat/ging het dus goed…. De mobiele abbo's maakten gebruik van het "klantvoordeel” van TM (gevestigd op 1 woonadres) en we gingen nooit over de bundel heen; dus was het maandelijke bedrag voor mobiel steevast goed te voorspellen. Dus na het bestellen van het vaste totaalglaspakket, leek het mij een goed idee om alle abbo's en prepaid's onder te brengen bij het Hieperdepieperdepiephoera-Klantvoordeel van Odido….. Een goed idee; slechte uitvoering, helaas…...Bellen naar de SA (serviceafdeling) is niet bepaald een activiteit waar je Zen van wordt; zeker niet als je dat 3 x in een week moet doen….. Maar goed….. met het antwoord: “U staat in de “wacht” om het klantvoordeel op uw adres door te voeren en we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen” Daar koop ik niet zoveel voor…..omdat we al van het klantvoordeel gebruik maakten…… (en op de website is steevast de mededeling: “Je hebt nog geen Klantvoordeel op de *****straat XX Op dit moment heb je nog geen extra voordelen. Heb je meerdere abonnementen op 1 adres? Nodig ze dan uit in je huishouden. Meld je nu aan voor Odido Klantvoordeel “ Dan meldt je je aan (voor de ‘83-ste keer') met alle Odido-zaken die ons huishouden al had (en gaat hebben...) en dan is de steevaste mededeling: “Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens.” Snap ik allemaal best… Kinderziektes zijn er overal en zeker bij de fusieorganisaties. Waar ik wat minder gelukkig mee ben, is de factuur die ik voorgeschoteld krijg voor de maand november 2023. Waar ik 'regulier’ € 18,49 per maand betaal (behoudens een verdwaald commercieel SMS'je), dien ik deze maand € 23,10 aan de firma Odido over te maken/wordt geïncasseerd. Hier wordt behoorlijk gegoocheld met datums, kortingen (die dus geen kortingen meer blijken te zijn) en plussen (+) en minnen (-) die volledig onduidelijk zijn…. Ergo, ik betaal deze maand dus opeens netto € 4,61 méér dan 'normaal'. Een hectische organisatie, haperende en falende systemen, klagende klanten, gek-wordende technici, servicedeskmedewerkers op de rand van overspannenheid, ik snap het allemaal….., maar ik wordt er als (nieuwe) klant wel heel erg verdrietig van…. Ik mag toch hopen dat dit een incident zal betreffen, echter vrees ik het ergste voor de november-rekening mobiel van mijn echtgenoot, waar ik op zijn account niet meer kan kijken, omdat dit account ontkoppeld is en geprobeerd is aan ons gezamenlijk account te koppelen…. Kortom: Graag dus helderheid over bovenstaande zaken… Met vriendelijke groet, Gerbrand Hendriks
Afspraken die niet worden nagekomen betrekking tot factuur en bewind
Ik heb momenteel een betaal achterstand van 2 maanden. Ik wilde een betalingsregeling treffen bij de eerste maand. Dat was niet mogelijk want er moesten 2 maanden openstaan voordat het mogelijk was. Na dat de 2e maand open kwam te staan heb ik gebeld met klantenservice voor een betalingsregeling. Dit was meer dan een week geleden. Ze gaven aan dat ik een regeling kon treffen van 3 maanden tot max 8 maanden. Ik kon toen nog niet binnen 14 dagen betalen want 17e weer geld. Dus gaf die vrouw aan bel dan later weer dan komt het wel goed. Dus ik bel vanochtend. Zegt een medewerker dat het niet mogelijk is want u staat onder bewind. Ten eerste: sta ik er onder inderdaad maar, Odido bewindvoerdersdesk is akkoord gegaan dat ik de betalingen zelf regel sinds eind augustus vanwege zelfredzaamheidstraject waar ik in zit, dmv een mail die gestuurd is naar ze. Dit was dus nog tijdens de T-Mobile tijdperk. Odido bewindvoerdersdesk is dus met iets akkoord gegaan op een verzoek van bewind wat Odido niet kan waarmaken. Ik heb zelf de brief ook in handen. En uw 1e collega die ik sprak aan de telefoon kon het waarmaken maar omdat ik moest wachten kreeg ik 2 andere collega’s die niets voor me wilden doen. Doordat ik dus heb gewacht op verzoek van uw collega ben ik nu geblokkeerd. Omdat jullie de belofte niet waarmaken moet bewind een mail sturen wat max 2 weken duurt. Hierdoor ben ik dus max 2 weken niet bereikbaar. Ik verwacht dan ook een compensatie door 2 fouten die jullie hebben gemaakt.

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen