Skip to main content
Beantwoord

Toestel afbetaald maar nog niet afgerond (BKR)

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo allen,

ik zit met mijn handen in het haar, ik heb op 14-01-2024 mijn laatste betaling voor mijn toestel gedaan. Daarna heb ik gekozen voor simonly omdat mijn toestel het nog deed. Echter toen ik vd week gezellig bij de hypotheekadviseur zat, gaf hij aan dat dit krediet nooit de status afgerond heeft gekregen van ​@Odido.

hierdoor krijg ik nu mijn hypotheek niet rond want dit staat gelijk aan een 8900 minder te lenen geld.

ik heb al 8 keer een ticket aan laten maken door medewerkers maar dit kan wel tot 10 werkdagen duren.

Ik weet het even niet meer, heeft iemand n korter lijntje met de juiste afdeling?

gestreste groetjes 

nathalie 

Beste antwoord door eric

Het korste lijntje is via het email adres: incasso@odido.nl.

Alleen deze afdeling kan BKR registraties inzien en eventuele fouten herstellen.  De klantenservice zal natuurlijk wel een intern ticket hebben gemaakt, maar als je direct met de juiste afdeling wil schakelen, stuur dan gelijk zoveel mogelijk “bewijs” mee. 

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8823 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2025

Het korste lijntje is via het email adres: incasso@odido.nl.

Alleen deze afdeling kan BKR registraties inzien en eventuele fouten herstellen.  De klantenservice zal natuurlijk wel een intern ticket hebben gemaakt, maar als je direct met de juiste afdeling wil schakelen, stuur dan gelijk zoveel mogelijk “bewijs” mee. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nathalie, spannend en leuk dat je bezig bent met een hypotheekaanvraag! Ik snap volkomen dat je de BKR-registraties zo snel mogelijk wil laten verwijderen. Goed dat je Incasso al hebt gemaild. 1 ticket is uiteraard genoeg, maar weet wel dat mijn collega's een verwerkingstijd hebben. Er komen namelijk veel BKR-verzoeken binnen. Wat ​@eric zegt klopt helemaal. Ik geef je graag meer informatie over wat erin moet staan. Mocht je onderstaande niet allemaal in je e-mail hebben gezet, doe dit dan alsnog, zodat mijn collega's met je volledige e-mail aan de slag kunnen. Gebruik als onderwerp ‘Verzoek belangenafweging’. Vermeld in de e-mail alsjeblieft:

• Je mobiele nummer bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Zet daarnaast ook je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar de juiste ticket(s) en ik zal m'n best doen om jouw ticket met spoed te laten oppakken. Ik kan niks beloven, maar ik kan altijd vragen of mijn collega's er de tijd en ruimte voor hebben. Ik doe het in ieder geval met veel plezier voor je. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen