Hoi Sam, ik had je natuurlijk al gesproken via een privébericht. Bedankt voor het openen van je eigen topic en het invullen van je profiel! Leuk en spannend dat jij en je vriend bezig zijn met jullie toekomstige huis. Ik snap volkomen dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wil hebben. Ik help je hier - zover ik kan - uiteraard met alle liefde bij. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat je e-mail goed is aangekomen bij mijn collega's van Incasso. Ze verwachten uiterlijk dinsdag 29 april aan jouw casus toe te komen. Als er geen openstaande bedragen meer zijn, dan heb ik er 100% vertrouwen in dat mijn collega's de negatieve coderingen a.s. dinsdag verwijderen. Het kan dan direct verwijderd zijn uit je BKR-overzicht of het duurt enkele dagen. Heb je deze tijd nog? Zodra mijn collega's een beslissing hebben gemaakt nemen zij altijd per e-mail contact met je op om te laten weten of de coderingen zijn verwijderd of dat er nog iets gedaan/betaald moet worden. Laat je het me weten als mijn collega's op je e-mail hebben gereageerd? Ik blijf graag op de hoogte.
Mocht je dinsdagavond nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is en dan trek ik met alle plezier een collega aan zijn mouw om je snel verder te helpen. Komt dus helemaal goed! 
Jouw casenummer is 77461051.
Bedankt voor je reactie, het is de bedoeling om volgende week de voorlopige koopakte te ondertekenen dus het zou fijn zijn als de BKR begin volgende week verwijderd is. Ik wacht nog even af en anders hoor je wel weer van mij.
Sam2002
Goedemorgen Sam, uiteraard graag gedaan en dat is helemaal goed. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
Goedemiddag,
Tot op heden heb ik nog niks gehoord. Zou je mij verder kunnen helpen?
Mvg
Sam2002
Goedemiddag @Sam2002 dat zoek ik graag voor je uit! Ik heb het ticket er gelijk bijgepakt en ik zie dat deze momenteel in behandeling is door een collega, fijn! Ik verwacht dat je vandaag of morgen per mail een reactie kunt ontvangen, houd deze goed in de gaten (ook je ongewenste mail/spambox)! Mocht je morgen (aan het einde van de dag) nog niets hebben vernomen, kun je het dan laten weten in dit topic? Dan kunnen we het voor je navragen!
Goedemiddag @Sam2002 dat zoek ik graag voor je uit! Ik heb het ticket er gelijk bijgepakt en ik zie dat deze momenteel in behandeling is door een collega, fijn! Ik verwacht dat je vandaag of morgen per mail een reactie kunt ontvangen, houd deze goed in de gaten (ook je ongewenste mail/spambox)! Mocht je morgen (aan het einde van de dag) nog niets hebben vernomen, kun je het dan laten weten in dit topic? Dan kunnen we het voor je navragen!
Ik heb zojuist mail gekregen dat de negatieve BKR registratie verwijderd wordt. In de loop van deze week zal die niet zichtbaar meer moeten zijn. Super bedankt voor jullie hulp!
Goedemorgen Sam, supergoed nieuws! Ik duim dat alles zo snel mogelijk weg is en dat je snel van je toekomstige huis kan genieten. Mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We zijn er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne (en zonnige) dag!