Er staat wel een bijlage in maar er staat op : samenvatting van mijn contract.
Ik wil graag een echte aankoopbon factuur van Odido, die ik naar Samsung opstuur voor gratis Chromebook Go
Ordernummer: 232784723 Datum: 16-04-2025
Dank je wel
Pierre
Beste antwoord door Iamsterdam
Pharwin van Odido schreef:
Goedemorgen @Iamsterdam wat goed dat je een nieuwe hoes hebt besteld! Wellicht data de LED View Cover binnenkort beschikbaar komt voor de S25 Plus, zodat je 'm alsnog kunt kopen. Ik hoop het wel! Fijn dat het is gelukt om de aanvraag bij Samsung in te dienen. Zij zullen alles controleren en je per mail informeren over de status van je aanvraag. Zodra ze je aanvraag hebben goedgekeurd, zullen ze dit per mail aan je bevestigen en verwachten ze de Samsung Chromebook Go binnen 6 weken naar je op te sturen!
Voor andere vragen, weet je me te vinden. Ik ben er voor je!
Wat je moet doen is een pdf maken van die mail ( nb niet de bijlage). En die indienen bij factuur. Ik heb net hetzelfde probleem opgelost via de servicedesk van samsung. Succes.
Goedemorgen @Iamsterdam fijn dat je de aankoopfactuur zult ontvangen, daarmee moet het helemaal goedkomen!
Laat je weten of Samsung je aanvraag heeft goedgekeurd? Zo niet, ontvangen we gaan een screenshot met de reden van afwijzing, zodat we intern navraag voor je kunnen doen.
Als het niet nodig is, wens ik je voor nu nog een heel fijn (Paas)weekend toe! 😁
Goedemorgen @Iamsterdam wat goed dat je een nieuwe hoes hebt besteld! Wellicht data de LED View Cover binnenkort beschikbaar komt voor de S25 Plus, zodat je 'm alsnog kunt kopen. Ik hoop het wel! Fijn dat het is gelukt om de aanvraag bij Samsung in te dienen. Zij zullen alles controleren en je per mail informeren over de status van je aanvraag. Zodra ze je aanvraag hebben goedgekeurd, zullen ze dit per mail aan je bevestigen en verwachten ze de Samsung Chromebook Go binnen 6 weken naar je op te sturen!
Goedemorgen @Iamsterdam, wat fijn dat je aanvraag bij Samsung is goedgekeurd! Ik dacht dat het binnen 6 weken was, maar als zij aangeven binnen 7 weken, dan kun je 'm binnen 7 weken bij je thuis verwachten. Mocht je nog andere vragen hebben. stel ze gerust. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Chromebook Go! 😁
Hey @Iamsterdam zo, dan zijn ze best snel met leveren, wat fijn! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel + Chromebook. Als je nog andere vragen hebt, dan weet je me te vinden. Nog een hele fijne dag gewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.