Skip to main content
Beantwoord

Factuur

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 168 reacties

Ik ontvang een nieuwe mobiel samsung s25+

ik ontvang ook factuur in mijn mailbox.

Er staat wel een bijlage in maar er staat op : samenvatting van mijn contract.

Ik wil graag een echte aankoopbon factuur van Odido, die ik naar Samsung opstuur voor gratis Chromebook Go

Ordernummer: 232784723
Datum: 16-04-2025

Dank je wel

Pierre

Beste antwoord door Iamsterdam

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@Iamsterdam wat goed dat je een nieuwe hoes hebt besteld! Wellicht data de LED View Cover binnenkort beschikbaar komt voor de S25 Plus, zodat je 'm alsnog kunt kopen. Ik hoop het wel! Fijn dat het is gelukt om de aanvraag bij Samsung in te dienen. Zij zullen alles controleren en je per mail informeren over de status van je aanvraag. Zodra ze je aanvraag hebben goedgekeurd, zullen ze dit per mail aan je bevestigen en verwachten ze de Samsung Chromebook Go binnen 6 weken naar je op te sturen! 

Voor andere vragen, weet je me te vinden. Ik ben er voor je! 

@Pharwin van Odido 

Gisteren kreeg ik een pakket, die chromebook in zit. wat snel van Samsung,   dacht ik dat ik ruim 7 weken zou wachten.

Wat een snelle service van Samsung :)

Bekijk origineel

11 reacties

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 april 2025

Wat je moet doen is een pdf maken van die mail ( nb niet de bijlage). En die indienen bij factuur.  Ik heb net hetzelfde probleem opgelost via de servicedesk van samsung. Succes. 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 168 reacties
  • 18 april 2025

Goedemorgen,

Ik krijg een echte aankoop bon factuur binnen van mijn mailbox.

Nog een fijne paasdagen 

Pierre 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Iamsterdam fijn dat je de aankoopfactuur zult ontvangen, daarmee moet het helemaal goedkomen! 

Laat je weten of Samsung je aanvraag heeft goedgekeurd? Zo niet, ontvangen we gaan een screenshot met de reden van afwijzing, zodat we intern navraag voor je kunnen doen. 

Als het niet nodig is, wens ik je voor nu nog een heel fijn (Paas)weekend toe! 😁

Iamsterdam
  • Auteur
  • 168 reacties
  • 20 april 2025

Goedemorgen ​@Pharwin van Odido 

Ik vind het heel fijn dat je mij kan helpen als er wat mis met de aanvraag van Samsung afwijst.

Binnen 4 dagen krijg ik een nieuwe hoes uit Hong Kong.

Want ik wilde een soort Samsung LED View Cover maar die is nog niet van S25 plus.

Ik ga nu aanvraag indienen bij Samsung site

Fijne paasdagen , Pharwin

Pierre

Iamsterdam
  • Auteur
  • 168 reacties
  • 20 april 2025

Ik heb alles ingevuld en ook foto en PDF ingevuld

Nu ontvang ik een email van Samsung dat ik op een goedkeuring wacht.

spannend

Pierre

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Iamsterdam wat goed dat je een nieuwe hoes hebt besteld! Wellicht data de LED View Cover binnenkort beschikbaar komt voor de S25 Plus, zodat je 'm alsnog kunt kopen. Ik hoop het wel! Fijn dat het is gelukt om de aanvraag bij Samsung in te dienen. Zij zullen alles controleren en je per mail informeren over de status van je aanvraag. Zodra ze je aanvraag hebben goedgekeurd, zullen ze dit per mail aan je bevestigen en verwachten ze de Samsung Chromebook Go binnen 6 weken naar je op te sturen! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 168 reacties
  • 23 april 2025

Beste ​@Pharwin van Odido ,

Ik ontvang een email van Samsung over gratis Chromebook Go en is goedgekeurd .

Ik verwacht Chromebook binnen 7 weken.

Wens ik jou een fijne avond toe

Pierre

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Iamsterdam, wat fijn dat je aanvraag bij Samsung is goedgekeurd! Ik dacht dat het binnen 6 weken was, maar als zij aangeven binnen 7 weken, dan kun je 'm binnen 7 weken bij je thuis verwachten. Mocht je nog andere vragen hebben. stel ze gerust. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe Chromebook Go! 😁

Iamsterdam
  • Auteur
  • 168 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2025

@Pharwin van Odido 

Gisteren kreeg ik een pakket, die chromebook in zit. wat snel van Samsung,   dacht ik dat ik ruim 7 weken zou wachten.

Wat een snelle service van Samsung :)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Iamsterdam zo, dan zijn ze best snel met leveren, wat fijn! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe toestel + Chromebook. Als je nog andere vragen hebt, dan weet je me te vinden. Nog een hele fijne dag gewenst! 

Iamsterdam
  • Auteur
  • 168 reacties
  • 29 april 2025

@Pharwin van Odido 

Dank je wel en wens ik jou ook een mooie zonnige dag. 

Tot cummie 

Pierre 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen