Skip to main content

Hoe kan het dat er dubbele gesprekken in mijn specificatie staan met exact dezelfde tijd alleen ander nummer. 

Hoi Kim, van harte welkom op de Community! Gaat het om het nummer **81? Heb je voor mij de maand van deze factuur/specificatie en specifieke datums en tijdstippen die dubbel zijn? Controleer ook eens je huisnummer in je profiel. Deze komt niet overeen met die bij ons bekend is. Als je deze corrigeert en bovenstaande aan me laat weten, dan kijk ik graag met je mee! 


Hey hey, heb het huisnummer aan gepast. En het gaat om het mobiele nummer dat met 39 op laatst eindigd. Mvg kim 


Goedemiddag Kim, bedankt voor het aanpassen van je huisnummer! Ik heb het nummer **39 opgezocht en de specificatie van september bekeken. Ik zie veel belletjes, maar niet niet zo snel dezelfde tijdstippen. Om welke maandfactuur, datum en tijdstip gaat het precies? Ik hoor het graag van je!


Reageer