Hi @nena oomen van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je uitstel van betaling hebt kunnen krijgen, ik kijk graag met je mee hoe het zit met de blokkade! In je profiel zie ik een ander telefoonnummer vermeld staan, waarvan de gegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder dat nummer in ons systeem bekend is. Wel zie ik een ander klantnummer in je profiel terug. Als ik daarop zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9560. Ik zie dat de gegevens uit je profiel wel overeenkomen met wat er in ons systeem onder dat nummer bekend is. Ik ga er vanuit dat het om dat nummer gaat.
Bij dat nummer zie ik terug dat je een achterstand had voor meerdere facturen, vandaar dat de blokkade ook was geplaatst. Ik zie inderdaad dat je uitstel van betaling hebt gekregen en ook dat je de achterstand inmiddels hebt betaald, dank hiervoor! Ik zie dat het bedrag vandaag in je account is verwerkt, je hebt op dit moment ook geen achterstand meer. Ook zie ik dat de blokkade inmiddels automatisch is verwijderd. Dat gebeurd meestal, zodra de betaling aan je account is gekoppeld en verwerkt.
Kun je nogmaals je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! Of werkt inmiddels alles alweer naar behoren?
Ik hoor het graag van je!