Skip to main content
Beantwoord

blokkade na betaal afspraak


ik heb een blokkade op mijn simkaart zitten en ik heb hiervoor al een betaal uitstel aangevraagd en deze is goed gekeurd alleen mijn blokkade zit nog op mijn simkaart terwijl er in de mail staat dat ze deze eraf gaan halen.

kan iemand mij helpen hierbij?

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@nena oomen van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je uitstel van betaling hebt kunnen krijgen, ik kijk graag met je mee hoe het zit met de blokkade! In je profiel zie ik een ander telefoonnummer vermeld staan, waarvan de gegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder dat nummer in ons systeem bekend is. Wel zie ik een ander klantnummer in je profiel terug. Als ik daarop zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9560. Ik zie dat de gegevens uit je profiel wel overeenkomen met wat er in ons systeem onder dat nummer bekend is. Ik ga er vanuit dat het om dat nummer gaat. 

Bij dat nummer zie ik terug dat je een achterstand had voor meerdere facturen, vandaar dat de blokkade ook was geplaatst. Ik zie inderdaad dat je uitstel van betaling hebt gekregen en ook dat je de achterstand inmiddels hebt betaald, dank hiervoor! Ik zie dat het bedrag vandaag in je account is verwerkt, je hebt op dit moment ook geen achterstand meer. Ook zie ik dat de blokkade inmiddels automatisch is verwijderd. Dat gebeurd meestal, zodra de betaling aan je account is gekoppeld en verwerkt. 

Kun je nogmaals je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! Of werkt inmiddels alles alweer naar behoren? 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

3 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1304 reacties
  • 11 april 2025

Hallo ​@nena oomen ,

Je kan proberen je toestel een keer opnieuw op te starten. Dit wil soms de oplossing zijn.
Als dit niet het geval is, laat het hier dan even weten, zorg dan dat je gegevens zoals in mijn onderschrift staan volledig zijn ingevuld in je profiel. De moderator kan je dan verder helpen. Dit gaat op volgorde van binnenkomst.
Deze gegevens kan alleen jij of een moderator inzien.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 april 2025

heb me telefoon opnieuw aan en uit gezet maar dit heeft niet gewerkt


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3616 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Hi ​@nena oomen van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je uitstel van betaling hebt kunnen krijgen, ik kijk graag met je mee hoe het zit met de blokkade! In je profiel zie ik een ander telefoonnummer vermeld staan, waarvan de gegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder dat nummer in ons systeem bekend is. Wel zie ik een ander klantnummer in je profiel terug. Als ik daarop zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***9560. Ik zie dat de gegevens uit je profiel wel overeenkomen met wat er in ons systeem onder dat nummer bekend is. Ik ga er vanuit dat het om dat nummer gaat. 

Bij dat nummer zie ik terug dat je een achterstand had voor meerdere facturen, vandaar dat de blokkade ook was geplaatst. Ik zie inderdaad dat je uitstel van betaling hebt gekregen en ook dat je de achterstand inmiddels hebt betaald, dank hiervoor! Ik zie dat het bedrag vandaag in je account is verwerkt, je hebt op dit moment ook geen achterstand meer. Ook zie ik dat de blokkade inmiddels automatisch is verwijderd. Dat gebeurd meestal, zodra de betaling aan je account is gekoppeld en verwerkt. 

Kun je nogmaals je toestel opnieuw opstarten? Dan zou het moeten werken! Of werkt inmiddels alles alweer naar behoren? 

Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen