Meer mensen hier last van gehad?
Ik heb sinds kort een dubbele simkaart in mijn Iphone waarvan 1 van Odido (waar 120 belminuten op staat). Nou dacht ik, dat als ik door mijn belminuten heen zou gaan, ik daar een sms zou van krijgen of de verbinding verbroken zou worden (als ik geen belminuten meer had, ook iets wat vroeger gebeurde). Nou nee dus…..iets wat Odido wel bij databundels doet, met de optie om data te kopen of om op langzamer internet te gaan, maar je stilzwijgend wel onopgemerkt laten doorbellen. Inmiddels heb ik een torenhoge rekening van 815 euro gekregen. Ik natuurlijk met bellen met de klantenservice om dit verhaal uit te leggen…..word ik doorverbonden met een Surinaamse klantenservice waar aan mij verteld wordt dat “ik maar niet zoveel had moeten bellen” en mij de les gelezen word dat het mij schuld is. Erg klantonvriendelijk, waarbij ik niet het gevoel heb gehad dat er mee gedacht werd. Ze wilden ook geen ticket aanmaken om er iemand naar te laten kijken, want ik moest het maar uitzoeken hoe ik die regeling zou moeten betalen naast de lopende rekeningen. Ik weet in ieder geval dat het op deze manier, mijn laatste keer Odido wordt