Skip to main content
Beantwoord

Extra kosten voor internationale gesprekken binnen de EU

• 24 januari 2025
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

Hi,

Kan ik achterhalen waarom er extra kosten ( in december) voor internationale gesprekken binnen de EU op mijn factuur staan? Ik voeg eraan toe dat mijn abonnement 120 minuten naar de EU omvat.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Mvg,
Kinga

Beste antwoord door Waqqas

@apexbouw 

Kan je eens controleren of je de 120 belminuten hebt overschreden? Dit kan je controleren in je Odido account en naar welke nummers heb je gebeld?

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20374 reacties
  • 24 januari 2025

Hallo ​@apexbouw 

Bij unlimited Basis, Plus en Premium zijn er 120 minuten voor bellen naar de EU inbegrepen, bij alle andere abonnementen betaal je daar extra kosten voor.

Mocht je nog op een oude propositie zitten GO bijvoorbeeld dan zijn er 120 minuten voor naar de EU inbegrepen bij alle abonnementen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 januari 2025

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb een Unlimited Basis-abonnement en op mijn factuur staat dat ik in totaal 43:24 minuten heb verbruikt binnen de EU.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20374 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

@apexbouw 

Kan je eens controleren of je de 120 belminuten hebt overschreden? Dit kan je controleren in je Odido account en naar welke nummers heb je gebeld?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 27 januari 2025

Ik heb het gecontroleerd en ik heb de 120 minuten in de EU niet overschreden.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Kinga, ik snap volkomen dat je wil weten waar extra kosten vandaan komen! Gaat het om het 06-nummer dat in je profiel staat? Ik zie dat dit een zakelijk abonnement is. Ik moet je hiervoor vragen contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via één van deze kanalen. Gaat het om een ander (particulier) abonnement? Zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik zelf graag met je mee naar de factuur! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 28 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Kinga, ik snap volkomen dat je wil weten waar extra kosten vandaan komen! Gaat het om het 06-nummer dat in je profiel staat? Ik zie dat dit een zakelijk abonnement is. Ik moet je hiervoor vragen contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via één van deze kanalen. Gaat het om een ander (particulier) abonnement? Zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik zelf graag met je mee naar de factuur! 😄

Hoi,

Hieronder geef ik mijn gegevens door:
0682273357
19.04.1987
6741AA, 13
7431

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen