Skip to main content
Beantwoord

BKR

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag!

in verband met het aanschaffen van een huis zit er een negatieve bkr registratie in de weg.. de negatieve registratie is ontstaan door mijn ex die mijn financiën zou regelen maar dus op gegeven moment niet gedaan had en alles gestorneerd had. Na dat ik er achter kwam dat ik een achterstand had, had ik dit direct recht getrokken. En alles betaald. Zoals u ook kunt zien zit er een paar dagen tussen, tussen de achterstand en de betaling. Ik heb een mail gestuurd naar incasso@odido.nl maar hier nog geen reactie van ontvangen. Misschien kan ik hier verder geholpen worden? Ik heb in die mail inderdaad mijn verhaal gedaan en eventuele bewijs stukken bijgevoegd. Ik hoop dat ik verder geholpen kan worden.

Groetjes, Yordi

Beste antwoord door Yordi2000

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Yordi, met alle plezier gedaan! Ik zie dat mijn collega gisteren om 15:31 uur de negatieve coderingen heeft verwijderd en per e-mail een bevestiging heeft gestuurd. Deze e-mail is gestuurd naar n***n@icloud.com. Hierin staat o.a.:

We verwijderen de negatieve codering
Uit ons onderzoek blijkt dat de codering bij je BKR-registratie terecht geplaatst is. Maar na het maken van een belangenafweging zijn we bereid de negatieve codering bij BKR te verwijderen. De betalingsachterstand ten opzichte van het volledige toestelkrediet was relatief laag. We begrijpen dat het nadeel dat je ondervindt van de negatieve BKR-codering disproportioneel is.
De negatieve codering bij BKR zou in de loop van deze week al niet meer zichtbaar moeten zijn in het BKR-registratiesysteem.

Laat je het me weten of je deze e-mail alsnog hebt ontvangen en of het straks allemaal is gelukt? Het kan een paar dagen duren voordat de negatieve coderingen niet meer zichtbaar zijn in het BKR-registratiesysteem! 😄

Bedankt voor je reactie!

inderdaad mail is ontvangen, maar terecht gekomen bij m’n vriendin en ook nog is in ongewenste mails. BKR registratie is er al uit gehaald. 

nogmaals bedankt!

Groetjes, Yordi

Bekijk origineel

8 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8968 reacties
  • 17 april 2025

Hoi ​@Yordi2000 ,

De verwerkingstijd van deze afdeling is een week of 2, er zijn veel mensen die last minute erachter komen dat ze nog bij BKR geregistreerd zijn. Formeel moeten de registraties 5 jaar blijven staan, de verzoeken zijn om coulance toe te passen. Dus, nog even geduld.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Yordi, van harte welkom op de Community en bedankt voor het invullen van je profiel! Leuke en spannende tijd rondom je nieuwe woning. Goed dat je Incasso al hebt gemaild. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat ze verwachtten tussen vandaag en begin volgende week aan jouw e-mail toe te komen. Dat komt dus binnenkort helemaal goed! Mijn collega's informeren je per e-mail. Laat je het ons weten als je van ze hebt gehoord? Mocht je dinsdag nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of ze het direct voor je kunnen oppakken. Voor nu wens ik je een heel fijn Paasweekend! 😊

Casenummers: 77291856 & 77303893

• Auteur
  • 2 reacties
  • 22 april 2025

Hoi Yordi, van harte welkom op de Community en bedankt voor het invullen van je profiel! Leuke en spannende tijd rondom je nieuwe woning. Goed dat je Incasso al hebt gemaild. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat ze verwachtten tussen vandaag en begin volgende week aan jouw e-mail toe te komen. Dat komt dus binnenkort helemaal goed! Mijn collega's informeren je per e-mail. Laat je het ons weten als je van ze hebt gehoord? Mocht je dinsdag nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of ze het direct voor je kunnen oppakken. Voor nu wens ik je een heel fijn Paasweekend! 😊

Casenummers: 77291856 & 77303893

Goedendag, bedankt voor het snel schakelen.

ik heb nog geen reactie ontvangen😅

mvg Yordi

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Yordi, met alle plezier gedaan! Ik zie dat mijn collega gisteren om 15:31 uur de negatieve coderingen heeft verwijderd en per e-mail een bevestiging heeft gestuurd. Deze e-mail is gestuurd naar n***n@icloud.com. Hierin staat o.a.:

Uit ons onderzoek blijkt dat de codering bij je BKR-registratie terecht geplaatst is. Maar na het maken van een belangenafweging zijn we bereid de negatieve codering bij BKR te verwijderen. De betalingsachterstand ten opzichte van het volledige toestelkrediet was relatief laag. We begrijpen dat het nadeel dat je ondervindt van de negatieve BKR-codering disproportioneel is.
De negatieve codering bij BKR zou in de loop van deze week al niet meer zichtbaar moeten zijn in het BKR-registratiesysteem.

Laat je het me weten of je deze e-mail alsnog hebt ontvangen en of het straks allemaal is gelukt? Het kan een paar dagen duren voordat de negatieve coderingen niet meer zichtbaar zijn in het BKR-registratiesysteem! 😄

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025

Bedankt voor je reactie!

inderdaad mail is ontvangen, maar terecht gekomen bij m’n vriendin en ook nog is in ongewenste mails. BKR registratie is er al uit gehaald. 

nogmaals bedankt!

Groetjes, Yordi

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Yordi, superfijn dat de registratie ook al gelijk verwijderd is. Graag gedaan en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik jullie nog heel veel succes en vooral veel plezier met jullie toekomstige huis! 😊

• 1 reactie
  • 30 april 2025

Beste Odido, 

inmiddels zitten wij al 5 jaar verder met nog steeds een bkr registratie. Wij willen graag een huis kopen vanwege 3 kinderen die nu 1 kamer delen. Helaas vanwege de bkr is dit niet mogelijk. Graag verzoek ik jullie alstublieft om deze bkr te verwijderen. Het is sinds de 3e kind nu al 8 maanden een complete chaos, een stapelbed en een box in een kamer waar de kinderen nauwelijks ruimte hebben. Consumentnummer 27507578 en contractnummer NHSWS0000793803 en NHSWS0000901712. Met vriendelijk groet, Aziz sahar 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@azizsahar91, ik zie dat je ook je eigen topic hebt geopend. Laten we daar verder praten! 

https://community.odido.nl/facturen-564/bkr-375605

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen