Skip to main content
Beantwoord

blokkade op abbonnement

Ik heb een betalingsregeling lopen en ik had een betaling te laat gedaan nou kreeg ik gisteravond een mail met betaal (dit en dit bedrag) om de blokkade te verwijderen na betaling is blokkade binnen 4 uur opgeheven. Dit is nu 12 uur geleden en ik moet aan het werk echter werkt mijn telefoon nog steeds niks en kan ik jullie niet bellen door de blokkade op mijn telefoon. Ik probeer de chatbot maar die geeft me alleen openingstijden van het telefoon nummer en ik kan nu helemaal niks. Ik moet binnen een uur op mijn werk zijn en heb echt snel hulp nodig. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Jane1994 

Staat alles in je Odido account nu als betaald en heb je je telefoon ook opnieuw opgestart?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025

Hallo ​@Jane1994 

Staat alles in je Odido account nu als betaald en heb je je telefoon ook opnieuw opgestart?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 17 april 2025

Als het zo snel moet dan is er alleen de mogelijkheid om gratis met de klantenservice te bellen. 0800-0092. Hier op het forum praat je met andere klanten en zijn er moderators, maar die pakken topics op in volgorde en dat kan 1-2 dagen duren.

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • 17 april 2025

Hi ​@Jane1994, welkom op onze Community! Fijn dat je de betaling inmiddels hebt kunnen voldoen. Uiteraard ga ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je gauw weer bereikbaar bent. Heb je van ons wel al een e-mail gehad dat we je betaling verwerkt hebben? Of staat het bedrag al gemarkeerd als betaald in je Mijn Odido omgeving, zoals ​@Waqqas aangaf? In dat geval zou de blokkade automatisch verwijderd moeten zijn. In sommige gevallen is het dan nodig dat je jouw telefoon een keer opnieuw opstart, zodat de simkaart geforceerd wordt om contact te maken met ons netwerk. Mocht je verbinding hierna nog steeds niet werken, dan zou ik je willen vragen om je profiel aan te vullen met je huisnummer ter verificatie, zodat ik met je mee kan kijken. Deze informatie is alleen zichtbaar voor mijn collega's en mij. Geef je een seintje zodra je de informatie hebt toegevoegd? Dan ga ik hierna meteen voor je aan de slag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen