Skip to main content

Vervolg op: klantvoordeel mist al 2 maanden


Cristien

Pinkeltje_ schreef:
Pinkeltje_ schreef:

Ook mijn klantvoordeel mist al meerdere maanden. Ik ben klant sinds februari en op de factuur van april is nog steeds de korting niet verrekend. Klantvoordeel was meteen na afsluiten van het contract geactiveerd en ik ben al jaren klant van Ben, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb al een paar keer geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgenomen; dat is al weinig hoopvol. Ik hoop niet dat ik door dezelfde ellende moet als der.tuup want daar wordt ik niet vrolijk van. Ongelooflijk dat je zo hard moet vechten om de korting waar je recht op hebt daadwerkelijk te ontvangen. Ik verwacht dat dit morgenochtend wordt opgepakt en dat ik word teruggebeld.

Hallo ​@Pinkeltje_ Maak even een eigen topic anders sneeuw je onder. En vul gelijk al je account gegevens in zie mijn onderschrift 

.Je wordt geholpen op binnenkomst berichten. 

Groetjes

 

Goedenavond,

Bij deze heb jk zoveel mogelijk gegevens ingevuld en een eigen topic gestart. Ik verwijs naar het topic 'klantvoordeel mist al 2 maanden' van gebruiker 'der.tuup'. Verder: zie mijn bovenstaande bericht

Uitgelichte reactie

21 april 2025

Hi ​@Pinkeltje_ dat snappen we heel goed! Maar eigenlijk hoef je je geen zorgen te maken. Als je het Klantvoordeel verwijderd, kun je het daarna direct weer heel gemakkelijk toevoegen in je account. De reden waarom mijn collega Marciano dit vraagt, heeft te maken met dat het soms in je account '’blijft hangen'’, waardoor het Klantvoordeel niet wordt toegepast. Ik heb direct meegekeken bij je abonnement en ook je Klantvoordeel en ik zie dat deze goed staat aangemeld en ook wordt toegepast. Je ontvangt € 5,00 per maand Klantvoordeel op je Internetabonnement en en ik zie dat je bij je Ben abonnementen extra data ontvangt. Wel zo fijn! 

Dit zou op je eerstvolgende factuur allemaal goed moeten staan en daar ga ik ook vanuit. Kun je dat in de gaten houden, zodra de factuur voor volgende maand klaarstaat? Mocht er dan iets niet kloppen, zullen we uiteraard het bedrag crediteren en desnoods ook doorzetten naar 1 van onze technische specialisten, zodat het onderzocht kan worden. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je! Voor nu wens ik je nog een heel fijn paasweekend toe!

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 17 april 2025

@Pinkeltje_ Welke abonnementen heb je? 
Heb je bij de aanvragen ook ingevuld dat je recht heb op klantvoordeel?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 april 2025

Ik heb tv en internet van Odido en 2 mobiele abonnementen bij Ben. Beide mobiele abonnementen zijn aangemeld voor klantvoordeel. Volgens mijn Odido is deze ook toegekend, maar deze wordt niet van de facruur afgehaald. Ik heb dus recht op klantvoordeel. Zo heb ik het ook besteld

 

Wat bedoel je verder met 'Heb je bij de aanvragen ook ingevuld dat je recht heb op klantvoordeel?'? Ik snap deze vraag niet. Behalve dat ik aan alle voorwaarden voldoe. Volgens mij ligt de fout bij jullie en niet bij mij


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Pinkeltje, van harte welkom op de community en leuk dat je zowel een Ben mobiel abonnement als Internet + TV bij ons! Goed dat je een eigen topic hebt geopend. Wat apart dat er op je Ben abonnementen geen Klantvoordeel wordt toegepast. In het systeem staat Klantvoordeel voor Internet + TV goed en ook in Mijn Odido staat dat Klantvoordeel wel aangemeld staat voor Ben. Wat staat er precies in Ik Ben? Probeer allereerst eens via Mijn Odido of Ik Ben het Klantvoordeel te verwijderen en je opnieuw aan te melden. Ik hoor graag of het lukt. Ik kijk dan graag nog eens met je mee. Mocht het dan nog niet lukken, moet ik je wellicht vragen contact op te nemen met mijn collega's van Ben


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 april 2025

Ik ga niet mijn klantvoordeel verwijderen en opnieuw toevoeg. Ik ben bang dat dat alleen maar meer ellende oplevert en dat ik het klantvoordeel helemaal kwijtraak. In mijn Ben staat het volgende over klantvoordeel: ‘Je abonnement is aangemeld voor Klantvoordeel op het volgende adres’ En vervolgens wordt ons adres genoemd. Daarna worden de 2 telefoonnummers met een Ben abonnement genoemd die op ons adres zijn aangemeld voor Klantvoordeel. Dit staat dus ook correct.

Gisteren heb ik eindelijk een medewerker kunnen spreken. Over de eerste 2,5 maanden wordt een creditfactuur verwerkt in de eerstvolgende factuur. Volgens de servicedesk medewerker stond alles goed en zou alles goed moeten gaan op de factuur. Ik heb hier echter mijn twijfels over en heb ook geen zin om elke maand te moeten bedelen om de korting de maand daarna terug te krijgen. Graag wil ik jullie vragen om het technisch definitief goed te regelen.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Pinkeltje_ dat snappen we heel goed! Maar eigenlijk hoef je je geen zorgen te maken. Als je het Klantvoordeel verwijderd, kun je het daarna direct weer heel gemakkelijk toevoegen in je account. De reden waarom mijn collega Marciano dit vraagt, heeft te maken met dat het soms in je account '’blijft hangen'’, waardoor het Klantvoordeel niet wordt toegepast. Ik heb direct meegekeken bij je abonnement en ook je Klantvoordeel en ik zie dat deze goed staat aangemeld en ook wordt toegepast. Je ontvangt € 5,00 per maand Klantvoordeel op je Internetabonnement en en ik zie dat je bij je Ben abonnementen extra data ontvangt. Wel zo fijn! 

Dit zou op je eerstvolgende factuur allemaal goed moeten staan en daar ga ik ook vanuit. Kun je dat in de gaten houden, zodra de factuur voor volgende maand klaarstaat? Mocht er dan iets niet kloppen, zullen we uiteraard het bedrag crediteren en desnoods ook doorzetten naar 1 van onze technische specialisten, zodat het onderzocht kan worden. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je! Voor nu wens ik je nog een heel fijn paasweekend toe!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen