-
16 minuten geleden
Ook mijn klantvoordeel mist al meerdere maanden. Ik ben klant sinds februari en op de factuur van april is nog steeds de korting niet verrekend. Klantvoordeel was meteen na afsluiten van het contract geactiveerd en ik ben al jaren klant van Ben, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb al een paar keer geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgenomen; dat is al weinig hoopvol. Ik hoop niet dat ik door dezelfde ellende moet als der.tuup want daar wordt ik niet vrolijk van. Ongelooflijk dat je zo hard moet vechten om de korting waar je recht op hebt daadwerkelijk te ontvangen. Ik verwacht dat dit morgenochtend wordt opgepakt en dat ik word teruggebeld.
Hallo
.Je wordt geholpen op binnenkomst berichten.
Groetjes
Goedenavond,
Bij deze heb jk zoveel mogelijk gegevens ingevuld en een eigen topic gestart. Ik verwijs naar het topic 'klantvoordeel mist al 2 maanden' van gebruiker 'der.tuup'. Verder: zie mijn bovenstaande bericht