Ik ben al jaren een tevreden klant van jullie en heb twee mobiele abonnementen en ook glasvezel thuis.
Ik ben me momenteel aan het oriënteren op het kopen van een huis.
Nu blijkt dat na controle van het BKR dat er 3 registraties bij jullie staan. Ik ben in 2020 terecht gekomen in een gewelddadige relatie. Binnen deze relatie heeft hij mij financieel behoorlijk in de problemen gebracht en zo dus ook bij jullie. Deze relatie is beëindigd en ik heb de rechtszaak tegen hem in 2022 gewonnen, maar dit staat er dus nog en beperkt me in de mogelijkheid om een nieuw leven op te gaan bouwen.
Ik heb inmiddels ook contact gehad met Dynamiet Nederland en zij verwachten dat deze registraties verwijderd kunnen worden, omdat het bedrag waar het om gaat niet opweegt tegen de gevolgen die het nu voor mij heeft. Mijn financiële situatie is weer gezond en hetgeen wat voor de problemen heeft gezorgd is niet meer in mijn leven. Ik wil het graag eerst direct bij jullie proberen.
Ik wil jullie vragen of jullie deze registraties zouden kunnen verwijderen, zodat ik op zoek kan gaan naar een fijn huis voor mezelf en mijn dochter.
Beantwoord
BKR registratie verwijderen
Beste antwoord door eric
Hoi
Dit soort verzoeken komen regelmatig binnen. BKR schrijft immers voor dat achterstand en herstel registratie 5 jaar bewaard blijven. Er is een speciale afdeling die alleen per email bereikbaar zijn via incasso@odido.nl.
Stuur hier je gegevens hern, o.a. de betreffende mobiele en bkr registratie nummers.
Als je ook duidelijk maakt waarom je van een coulance regeling gebruik wilt maken , dan wordt er binnen twee weken een antwoord gegeven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.