Skip to main content
Beantwoord

BKR registratie verwijderen

Ik ben al jaren een tevreden klant van jullie en heb twee mobiele abonnementen en ook glasvezel thuis. 

Ik ben me momenteel aan het oriënteren op het kopen van een huis. 

Nu blijkt dat na controle van het BKR dat er 3 registraties bij jullie staan. Ik ben in 2020 terecht gekomen in een gewelddadige relatie. Binnen deze relatie heeft hij mij financieel behoorlijk in de problemen gebracht en zo dus ook bij jullie. Deze relatie is beëindigd en ik heb de rechtszaak tegen hem in 2022 gewonnen, maar dit staat er dus nog en beperkt me in de mogelijkheid om een nieuw leven op te gaan bouwen. 

Ik heb inmiddels ook contact gehad met Dynamiet Nederland en zij verwachten dat deze registraties verwijderd kunnen worden, omdat het bedrag waar het om gaat niet opweegt tegen de gevolgen die het nu voor mij heeft. Mijn financiële situatie is weer gezond en hetgeen wat voor de problemen heeft gezorgd is niet meer in mijn leven. Ik wil het graag eerst direct bij jullie proberen. 

Ik wil jullie vragen of jullie deze registraties zouden kunnen verwijderen, zodat ik op zoek kan gaan naar een fijn huis voor mezelf en mijn dochter.

Beste antwoord door eric

Hoi ​@Dani110981 ,

Dit soort verzoeken komen regelmatig binnen.  BKR schrijft immers voor dat achterstand en herstel registratie 5 jaar bewaard blijven. Er is een speciale afdeling die alleen per email bereikbaar zijn via incasso@odido.nl. 

Stuur hier je gegevens hern, o.a. de betreffende mobiele en bkr registratie nummers. 

Als je ook duidelijk maakt waarom je van een coulance regeling gebruik wilt maken , dan wordt er binnen twee weken een antwoord gegeven.

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • Antwoord
  • 17 april 2025

Hoi ​@Dani110981 ,

Dit soort verzoeken komen regelmatig binnen.  BKR schrijft immers voor dat achterstand en herstel registratie 5 jaar bewaard blijven. Er is een speciale afdeling die alleen per email bereikbaar zijn via incasso@odido.nl. 

Stuur hier je gegevens hern, o.a. de betreffende mobiele en bkr registratie nummers. 

Als je ook duidelijk maakt waarom je van een coulance regeling gebruik wilt maken , dan wordt er binnen twee weken een antwoord gegeven.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Dani, van harte welkom op de Community! Superleuk om te lezen dat je al jaren tevreden bij ons bent met meerdere abonnementen. Ook heel fijn dat je nu in een betere situatie zit en ik snap volkomen dat je niet kan wachten om je nieuwe leven op te bouwen met je toekomstige woning. ​@eric geeft hierboven al het e-mailadres waar je naartoe moet mailen. Ik geef je graag meer informatie over de gegevens die je moet mailen:

• Je mobiele nummer bij Odido
  • Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
  • De reden dat je het niet eens bent met de registratie
  • Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
  • En stuur documenten mee ter onderbouwing

Gebruik als onderwerp van je e-mail 'Verzoek belangenafweging’. Dan komt het helemaal goed. Onze Incasso-afdeling neemt je verzoek zo snel mogelijk in behandeling en zorgt voor een terugkoppeling. Laat je het me weten of het is gelukt en als je van mijn collega's hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 april 2025

@Marciano van Odido  ik heb zojuist een mailtje ontvangen van Sjoerd dat ze zijn verwijderd. Ik ben hier heel erg blij mee en het is een opluchting. Ik kan niet op zijn mail reageren, maar wil je hem van mij ontzettend bedanken? En natuurlijk jij ook heel erg bedankt voor je hulp hier. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Dani110981 fijn dat het is verwijderd! Namens mijn collega's Marciano en Sjoerd: uiteraard geen dank en graag gedaan. Ik zal je compliment aan mijn collega Sjoerd doorgeven, altijd leuk om zulke fijne reacties te ontvangen! 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Voor nu nog een hele fijne zondag toegewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen