Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Overstap naar andere provider niet door mij aangevraagd
Odido stuurde mij afgelopen maandag 9 oktober een mail met als onderwerp "Je overstap naar een andere provider""Hallo John,We kregen van een andere provider het verzoek om je Odido voor thuis abonnement stop te zetten.""Natuurlijk gaan we de overstap voor je regelen. We zetten je abonnement per 16-10-2023 stop tenzij de andere provider nog een andere datum doogeeft. Heb je vragen over deze datum of over je nieuwe provider? Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van de nieuwe provider." Maar ik ben helemaal niet overgestapt.. 🤔Dus heb ik gebeld met 0800-0092 en gevraagd hoe of wat."Helaas meneer wij kunnen niets voor u doen. U moet bij de nieuwe provider zijn."Ik: ja, maar wie is die nieuwe provider? Antwoord: dat kunnen wij niet zien meneer. Dus nu is vanaf vandaag - 16 oktober - mijn internetverbinding overgezet naar .....???Kennelijk is het mogelijk om op iemand anders adres een overstap te doen zonder dat de bewoner van dat adres hier weet van heeft.Nu moet ik dus alle mogelijke providers benaderen om erachter te komen om welke provider het gaat!?Uit wanhoop heb ik geprobeerd om via de website van Odido mij opnieuw aan te melden, maar daarbij vragen ze om aan te geven wie mijn huidige aanbieder is maar dat weet ik dus niet!En als ik op de gok Ziggo invul, dan vragen ze om de achternaam op het contract bij de huidige aanbieder, maar dat zal de naam zijn van degene die mijn adres - per ongeluk - heeft ingevuld en geen idee wie dat is! Om over te stappen hebben we ook minimaal één van de volgende drie gegevens nodig. Telefoonnummer zoals bekend bij je huidige aanbieder De laatste drie cijfers van je IBAN rekeningnummer Het contractnummer van je huidige aanbieder Op geen van deze vragen kan ik dus een antwoord geven! Wat kan ik nu nog doen? Mijn internet is per vandaag afgesloten en ik weet niet door wie! John
Onterechte afschrijving en facturen wegens beeindiging abbonement
Vroegtijdig beeindigen abonement, ik had opgezegd wegens niet goed functioneren van mijn internet snelheid, er is tot mij ook nog is een tweede modem gestuurd waardoor het nog steeds niet naar behoren werkt, gebeld en er werdt een case aangemaakt en tot mijn verbazing de dag erop probleem opgelost volgens t-mobile (mailtje dus) ik kookte had al bijna dagelijks aan de telefoon gehangen, wat ook nog is het geval was dat ik het contact aan was gegaan november 2022, vervolgens galsfiber aangelgd in februari en pas de aansluiting vondt pas plaats in juni, tot mijn verbazing was zelfs ook niet mijn oude provider opgezegd wat ik toen afgesproken had in november 2022 door de verkoop aan de deur, dus ik heb nog dubbele kosten gehad 4 maanden lang, ik heb uiteindelijk opgezegd in 16-augustus en hierbij was ook gelijk afgesproken dat 64,95 van ziggo zou verrekend worden met de opzegging en zou ik totaal nog 20.- betalen met de aftrek van de 4 maanden, opzegservice zou geregeld zijn volgens de verkoop aan de deur, ook maandelijks opzegbaar ook aan mij verteld, heb vandaag 4 keer weer aan de telefoon gehangen met odido maar kom nergens doorheen, 206.- euro willen ze hebben maar sorry odido dat is buiten de afspraak om van wat ik gemaakt heb, na aanleiding van mijn laatste gesprek vanavond om 18:00 is me weer verteld dat het weer voorgesteld gaat worden aan afdeling verkoop om te kijken of het anders geregeld kan worden, toch super vreemd hoor terwijl ik al een afspraak gemaakt had qua afkoopsom, verrekenen van ziggo 4 maanden en nog de 20.- euro, ze blijven bij de 206.- euro, ben ik nou gek of zo, alles maar ook alles gaat langs elkaar heen bij odido/t-mobile, zo jammer dat je gewoon in de maling genomen wordt, oh ja blijven loont zeggen ze is het spreekwoord, nou echt niet je wordt met allerlei beloftes binnengehaald maar afspraken nakomen ho maar, daarbij heb ik thuis 3 mobiele abonnementen lopen en daar geen klachten over heb verders, hoop dat er toch iets opgelost wordt met de internet opzegging en afkoopsom met wat er afgesproken is

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen