Skip to main content
Beantwoord

geen internet en tv

  • 6 september 2024
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Sinds afgelopen woensdag 1400uur heb ik geen internet en tv meer. Ik heb een t50 en een mediaconverter . Zou teruggebeld worden door de backoffice maar dat is tot nu toe niet gebeurd. Ik heb al gezocht in her forum en de dipswitches die allemaal op off staan veranderd

 Dus 1 en 6 , maar ook 3 en 4. Bij 3 en 4 branden alle 6 lampjes waarvan 2 geel en de rest groen. Daar staat hij nu ook op. 

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @HarrySchutte, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. KPN NetwerkNL heeft een foutje gemaakt bij alle klanten die ons gaan verlaten, ze hebben het te vroeg uitgevoerd. KPN NetwerkNL is hiervan op de hoogte en zoekt naar de oplossing. Het kan dus een paar dagen duren voordat je weer online komt. Wij kunnen hier niks aan doen. Excuses voor het ongemak! 

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 6 september 2024

Hey @HarrySchutte, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. KPN NetwerkNL heeft een foutje gemaakt bij alle klanten die ons gaan verlaten, ze hebben het te vroeg uitgevoerd. KPN NetwerkNL is hiervan op de hoogte en zoekt naar de oplossing. Het kan dus een paar dagen duren voordat je weer online komt. Wij kunnen hier niks aan doen. Excuses voor het ongemak! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 september 2024

Dan doen jullie alsof ik een nieuwe klant ben en sluiten.mij opnieuw aan ipv dat kpn iets moet terugdraaien / herstellen. Dus jullie netwerksettings weer. Lijkt mij veel sneller.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 7 september 2024

Hoi @HarrySchutte, als ik dit kon, had ik dit zeker meteen gedaan! Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen