Skip to main content

Zojuist een verkoper aan de deur van Odido met het bericht dat Ziggo binnenkort stopt met de coax en dat Odido ODF heeft overgenomen en dat iedereen hier in de stad over moet op glasvezel met Odido wat via de gemeente zo geregeld is.

Vriendelijk aangegeven dat Ziggo nog lang blijft bestaan en dat ODF de glasvezel hier gratis binnen aansluit en dat Odido hier niets mee te maken heeft.

Hij vermelde dat hij zou zorgen dat de glasvezel helemaal niet binnen gelegd zou worden als ik geen abonnement bij Odido zou nemen, dat wilde ik niet en hij nam zijn tablet en zij, dan ga ik ervoor zorgen dat de glasvezel niet bij je naar binnen wordt gelegd door ODF.

Ik heb ODF gebeld en zij zagen dat de opdracht om de glasvezel binnen te leggen al bij de aannemer lag.

Een Odido medewerker kan inderdaad op zijn tablet aangeven dat de glasvezel niet naar binnen hoeft.

ODF kan die bedreigingen en onrechtmatige acties van providers blokkeren door een bericht bij het adres te plaatsen dat de glasvezel te allen tijde naar binnen gebracht moet worden, ongeacht wat providers daar wijzigen en dat dat bij mijn adres aangebracht zou worden.

tip 1, ga nooit, maar dan ook nooit een gesprek aan met dit soort mensen die spullen aanbieden aan de deur, ongevraagd. als ze nl in gesprek gaan, winnen ze. 

en het zijn geen odido mensen maar beunhazen die odido abo’s verkopen. en odido zou daar inderdaad niet mee in zee moeten willen gaan. 

geef ze geen vinger, ze bijten je complete arm eraf


Dat dus.    ⬆️.   en dit zou iedereen moeten lezen!!! Goed antwoord @emilimeters 

CHANTAGE zonder dat Odido hier schuldig is. 


Dat dus.    ⬆️.   en dit zou iedereen moeten lezen!!! Goed antwoord @emilimeters 

CHANTAGE zonder dat Odido hier schuldig is. 

@Cristien Ik weet niet of het iemand van een opdrachtnemer is van Odido of iemand van Odido zelf.

Als iets eruitziet als een eend, zwemt als een eend, waggelt als een eend en kwaakt als een eend, dan is het vrijwel zeker een eend.

Ik zie een Odido jas, ik zie een Odido tablet, ik zie een Odido identificatie, ik zou een Odido abonnement moeten afsluiten en aan Odido betalen, dan is het zeer waarschijnlijk dat Odido de werkgever en/of de opdrachtgever is en die werkgever en/of de opdrachtgever is en blijft eindverantwoordelijk voor alle daaruit volgende acties tijdens de uitvoering van de opdracht en onder die naam komt die communicatie bij mij aan en is de naam Odido hier al flink besmet.


Hi @Mogelijknieuweklant, mijn excuses voor deze ervaring. Ik ben blij dat je dit deelt, dit is heel belangrijk voor ons om mee te krijgen. Ik kan voor nu niet precies zeggen of wij dit zijn geweest. Als wij het zijn geweest, gaat dit niet rechtstreeks vanuit Odido maar een partij die wij inhuren. Ik ga dit signaal dus ook meteen bij hen neerleggen. Zou je met mij de straat willen delen waarin dit was? Het liefst ook het huisnummer. Je mag dit privé delen met mij, door mij een privébericht te sturen. Ik neem dan meteen contact op met de juiste partij om je ervaring te delen. Het is heel belangrijk dat áls er iemand met een Odido jasje voor de deur staat, deze de waardes van Odido naleeft. Excuus dat dit anders is gegaan!


Ik heb Cheyenne meer informatie en details gegeven, het verhaal was nog veel uitgebreider en wordt adequaat opgepakt, Odido neemt zijn verantwoordelijkheid als opdrachtgever 👍🏼


@Mogelijknieuweklant Absoluut! Nogmaals dank voor het delen, ik heb het doorgezet en dit zal intern worden behandeld met de aangewezen partij.


Reageer