In 2022 nam ik T-Mobile als internetprovider. Alleen 100Mbit/s glasvezel internet, zonder TV, zonder telefoon. Sindsdien heb ik niets aangepast, ook niet het aantal Mbit/s. Dat kostte toen 35,- per maand (met gedurende de 1e maanden 5 euro korting). Nu staat op odido.nl dat 100Mbit/sec nog steeds 35,- per maand kost (met gedurende de 1e maanden 5 euro korting). Toch stond in 2023 op mijn maandelijkse facturen 38,01 en in 2024 staat daarop 40,17. Inmiddels heb ik al bijna 80 euro meer betaald dan wat het volgens odido.nl kost! Vindt Odido het redelijk om aan oude trouwe klanten voor hetzelfde abonnement meer vragen dan aan nieuwe klanten?
Bladzijde 1 / 1
De verhogingen waar jij het over hebt is de inflatiecorrectie die elke klant krijgt, verleng je na 01-10 dan sla je één jaar inflatie over maar uiteindelijk krijgt elke klant bij elke provider daar mee te maken.Inflatiecorrectie 2024 en let op in januari 2025 komt er hoogstwaarschijnlijk weer een kleine verhoging
Dit alles heeft niets met oud of nieuw te maken. Je wordt net als iedereen gelijkwaardig behandeld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.