Skip to main content

In 2022 nam ik T-Mobile als internetprovider. Alleen 100Mbit/s glasvezel internet, zonder TV, zonder telefoon. Sindsdien heb ik niets aangepast, ook niet het aantal Mbit/s. Dat kostte toen 35,- per maand (met gedurende de 1e maanden 5 euro korting). Nu staat op odido.nl dat 100Mbit/sec nog steeds 35,- per maand kost (met gedurende de 1e maanden 5 euro korting). Toch stond in 2023 op mijn maandelijkse facturen 38,01 en in 2024 staat daarop 40,17. Inmiddels heb ik al bijna 80 euro meer betaald dan wat het volgens odido.nl kost! Vindt Odido het redelijk om aan oude trouwe klanten voor hetzelfde abonnement meer vragen dan aan nieuwe klanten?

@Ank Mar  Je kan opzeggen àlles terug sturen en een nieuw abonnement afsluiten dan krijg je weer opnieuw korting. Ik ben al 100 jaar klant bij BEN/T-MOBILE/ODIDO en echt deze discussie staat ongeveer op elk forum in heel de wereld.

De verhogingen waar jij het over hebt is de inflatiecorrectie die elke klant krijgt, verleng je na 01-10 dan sla je één jaar inflatie over maar uiteindelijk krijgt elke klant bij elke provider daar mee te maken.Inflatiecorrectie 2024 en let op in januari 2025 komt er hoogstwaarschijnlijk weer een kleine verhoging 😢

Dit alles heeft niets met oud of nieuw te maken. Je wordt net als iedereen gelijkwaardig behandeld.

 


Reageer