Skip to main content

Begin dit jaar liep mijn contract af en ik kreeg een aanbod van KPN om over te stappen. Ik belde naar Odido om mijn abonnement op te zeggen en de medewerker deed me een aanbod om te blijven voor nog een jaar. Dit aanbod was 30 euro per maand voor nog eens 12 maanden. Ik ging hiermee akkoord maar kreeg geen e-mail bevestiging. Wel werd het gesprek opgenomen dus kan het altijd beluisterd worden als bewijs ondersteuning. 
 

nu zie ik dat de korting na 6 maanden beëindigd is. Ik ben hier zeer verrast en (terecht) boos over. Dit is niet wat afgesproken was. 
 

Hierbij verzoek ik dat de korting zoals beloofd door de medewerker hersteld wordt tot het einde van de looptijd en ik nog compensatie krijg voor de maand augustus waar ik gedeeltelijk korting kreeg. 

Een aanbod van 12 maanden korting bij een jaarcontract bestaat niet. De bevestiging is gestuurd,  kijk nog eens in de spambox. Anders kan een moderator hem nogmaals sturen.


Ik heb niks in de spam folder. 
 

Daarnaast blijf ik erbij dat de medewerker telefonisch niet aangaf dat het voor 6 maanden was. Daarom het verzoek om de telefoongesprek opnieuw te beluisteren. 


Ik heb niks in de spam folder. 
 

Daarnaast blijf ik erbij dat de medewerker telefonisch niet aangaf dat het voor 6 maanden was. Daarom het verzoek om de telefoongesprek opnieuw te beluisteren. 

Ik denk niet dat ze 9 maanden terug gaan zoeken naar een opgenomen gesprek. Als er een mail is verzonden kunnen ze dat wel zien. Meestal sturen ze een nieuw contract heb je dat niet gezien?
Kijk ook even in je “MY Odido account daar moet je contract staan. 

klik op ⬇️ in je acount

Waar vind ik mijn overeenkomst?

Je Odido overeenkomst bekijken kan makkelijk door op onderstaande knop te klikken en je overeenkomst te downloaden. Daarin vind je ook je klantnummer.


je moet afwachten of de moderators je kunnen helpen.


Ik snap überhaupt niet waarom men hier een klacht moet indienen. Vroeger stuurde je een e-mail en werd het doorgestuurd naar de klachtenafhandeling die het per case serieus behandelde. Nu hebben ze nog een muur ervoor gezet wat tot langere reactie tijd leid.

Nog een reden waarom ik ga overstappen naar de concurrent. 


Je hoeft ook geen klacht in te dienen, je krijgt wat in je bevestiging van de opdracht staat. Als je contract niet in je email zit, check dan even in je my-odido omgeving zoals @Cristien heeft beschreven. 


Ik heb niks in de spam folder. 
 

Daarnaast blijf ik erbij dat de medewerker telefonisch niet aangaf dat het voor 6 maanden was. Daarom het verzoek om de telefoongesprek opnieuw te beluisteren. 

Als het niet in je contract staat, is het niet afgesproken. Maw: wat staat er in je contract? Als dat niet nagekomen wordt heb je een punt. 


Reageer