Skip to main content

Hoi, ik krijg dus waarschijnlijk een boete, ik had geen flauw idee, 2 mailtjes gehad en ik die niet (optijd) gezien. Bevestigings mail voor de aanvraag die heb ik niet eens gehad ook.

Heel eerlijk had ook verwacht dat ik een doos zou krijgen en een brief, met hoe en wat, zoals je bij andere krijgt ls je apparatuur moet terugsturen.

Nu is het inmiddels al opgestuurd (ik heb bewijs) ik was een paar dagen te laat. 

gr kim

Hi @Kimmetje1983, heel goed dat je dit laat weten. Welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat we een wifi versterker van je terug verwachten. Fijn dat je deze alsnog hebt geretourneerd. Ik zie wel dat we je een e-mail hebben gestuurd met de retour instructies toen je de opzegging van de versterker hebt doorgegeven. Het kan gebeuren dat je deze mogelijk hebt gemist, geen zorgen. Voor alsnog vermoed ik dat de boete nog zal worden rechtgetrokken zodra we je retour ontvangen. 

Krijg je nu toch een boete aan het einde van de maand? Geen zorgen, dan zorg ik dat we deze crediteren. Ik dien dan wel in het systeem te zien dat we de versterker alsnog hebben ontvangen. Bewaar daarom voor de zekerheid het verzendbewijs goed die je van de pakketdienst hebt ontvangen. Weet trouwens wel dat we je een e-mail sturen zodra we het pakket hebben ontvangen en verwerkt. Dit komt goed!


Reageer