Zojuist een verkoper aan de deur van Odido met het bericht dat Ziggo binnenkort stopt met de coax en dat Odido ODF heeft overgenomen en dat iedereen hier in de stad over moet op glasvezel met Odido wat via de gemeente zo geregeld is.
Vriendelijk aangegeven dat Ziggo nog lang blijft bestaan en dat ODF de glasvezel hier gratis binnen aansluit en dat Odido hier niets mee te maken heeft.
Hij vermelde dat hij zou zorgen dat de glasvezel helemaal niet binnen gelegd zou worden als ik geen abonnement bij Odido zou nemen, dat wilde ik niet en hij nam zijn tablet en zij, dan ga ik ervoor zorgen dat de glasvezel niet bij je naar binnen wordt gelegd door ODF.
Ik heb ODF gebeld en zij zagen dat de opdracht om de glasvezel binnen te leggen al bij de aannemer lag.
Een Odido medewerker kan inderdaad op zijn tablet aangeven dat de glasvezel niet naar binnen hoeft.
ODF kan die bedreigingen en onrechtmatige acties van providers blokkeren door een bericht bij het adres te plaatsen dat de glasvezel te allen tijde naar binnen gebracht moet worden, ongeacht wat providers daar wijzigen en dat dat bij mijn adres aangebracht zou worden.