Skip to main content

Ik lees dat je langer de aanbieding van 30 euro per maand krijgt als je je contract niet 1 maar 2 jaar afsluit. Die keuze had ik nog niet (denk ik) toen ik bestelde.

Kan ik nu mijn contract omzetten naar een van 2 jaar? En krijg ik daarmee ook de verlengde aanbieding van 30 euro per maand? Kunnen jullie dat regelen?

Ben benieuwd!

Hallo @Wachtkamer 

Je hebt een contract afgesloten met de op dat moment geldende voorwaarden en tarieven, hier kan helaas niks aan worden veranderd.


Waarom zou jezelf voor 2 jaar vast leggen voor een extra 2 maanden korting? Terwijl het aannemelijk is al je na 1 jaar verlengt je weer een korting van 6 tot 10 maanden kan krijgen?

Denk dat odido (en de concurrent) iets meer moeten bieden voor een 2 jaar vast contract. Net zoals bij hun mobiele abonnementen 24 maanden gereduceerd tarief


Goede tip, ik zet het in mijn agenda. Ik denk dan niet verlengen maar opzeggen en nieuw contract afsluiten met de voordelen van dat moment..?


moet wel een jaar tussenzitten, dacht ik. 


Hallo @Wachtkamer 

Je hebt een contract afgesloten met de op dat moment geldende voorwaarden en tarieven, hier kan helaas niks aan worden veranderd.

Hoi @Waqqas, kijk svp even mee naar de reacties en geef svp even een goed advies ipv de "helaas kan niet" reactie?  Dat is iets waar klanten niet op hopen na een vraag. Even iets verder meedenken waar de klant mee geholpen zou kunnen worden zou echt fijn zijn. Ik hoor je graag!


Alle aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe klanten. Er is geen formeel verlengaanbod. Soms krijgen klanten een voorstel als ze de klantenservice bellen.


In de kern klopt het natuurlijk wel, je sluit een contract af waar je binnen 14 dagen nog vanaf kunt en dan opnieuw afsluiten, dat kan. Maar daarna heb je nog 1 mogelijkheden, uitzitten en einde contract bellen voor mogelijk verlengkorting. En contract is natuurlijk wel een conotract en die even openbreken voor extra korting is natuurlijk niet realistisch. 

En wellicht hebben wij, klanten van Odido, het volledig mis en komt er binnenkort een moderator langs die dit wel voor je kan regelen, je weet maar nooit …...


Goede tip, ik zet het in mijn agenda. Ik denk dan niet verlengen maar opzeggen en nieuw contract afsluiten met de voordelen van dat moment..?



Goed plan, hou er dan wel rekening mee dat je alles terug moet sturen en opnieuw moet aansluiten.😂 Bel gewoon de klantenservice en vraag of ze iets kunnen doen als je blijft. 
Succes.


@Wachtkamer en heb je gebeld? Wat was het resultaat?


Ik zie dat er een "beste antwoord" is geselecteerd, maar niet door mij (misschien door de altijd aanwezige @eric zelf?)

Ik wacht nog op een reactie van @Waqqas

Het was maar een vraag overigens, geen halszaak


De moderator heeft een antwoord geselecteerd.  Die vinden dan het best passend.


Reageer