Skip to main content

Bij een vriendin uit Dordrecht is haar T50 vervangen door een T54, en de T50 hoefde ze niet terug te sturen. Mijn moeder in Tiel heeft onlangs een glasvezel aansluiting genomen bij Odido en heeft een T56 gekregen waarvan de WIFI niet goed werkt. Die valt met regelmaat zo’n 2x per dag volledig uit en dan kan er geen enkel apparaat meer verbinding via WIFI maken met de T56. De T56 moet dan letterlijk uit en weer aangezet worden, voordat WIFI van de T56 weer werkt. En dat werkt dan ongeveer een half dagje weer OK, en valt dan weer uit, en moet de T56 weer uit- en aangezet worden etc. Heel vervelend dus. Ze heeft een hele kleine woning, dus het is geen bereik-kwestie. Het is serieus de T56 waarvan de WIFI er simpelweg mee stopt. Alle apparaten (telefoons, tablets, etc) kunnen dan simpelweg geen verbinding meer maken, totdat de T56 uit- en aangezet is. Het lijkt er dan ook op dat deze T56 simpelweg een beetje stuk is.

Om dat uit te sluiten wil ik proberen om die T50 van m’n vriendin uit Dordrecht te gebruiken op de aansluiting van m’n moeder in Tiel om te testen of ze dan nog steeds problemen met WIFI blijft ervaren.

Kan ik de T50 die op een aansluiting in Dordrecht zat een factory reset geven en daarna aansluiten op de mediaconverter van de aansluiting van m’n moeder in Tiel? Of moet Odido eerst nog iets doen alvorens de T50 op een andere aansluiting te gebruiken is?

hoi @Ronner ,

Je kunt inderdaad op de T50 een factory reset geven en deze op een andere plek weer aansluiten.


Reageer