Skip to main content

Beste Odido,

Onlangs ben ik verhuisd, daarop is ook het abonnement met Odido stopgezet voor Glasvezel Thuis.

Op advies van Odido heb ik de apparatuur meegenomen naar het nieuwe adres en daar ook verstuurd toen de mail kwam om dit in gang te gaan zetten.

Nu gaat het terugsturen van het pakket helemaal mis aldus de track en trace code van DHL

Als DHL dit al gaat returnen naar sender vraag ik mij af waar naartoe? Mijn oude adres ligt 150 km van het nieuwe adres.

Wat gaan we hiermee doen?

 

Hi @EddeG, goed dat je dit aangeeft! Ik ben er voor je. Je opzegging gaat trouwens niet helemaal goed, klopt het dat het abonnement op 30-08 gestopt had moeten worden? Dit is nog niet gedaan, dus als ik bevestiging van jou heb ga ik daar achteraan. Zou je mij in een privébericht de trackingcode kunnen sturen? En klopt het dat alleen het modem hierin zat? Ik hoor het van je en pak het dan zo snel als ik kan op (mogelijk na het weekend).


Reageer