Skip to main content

Op woensdag is mijn internet aangesloten, maar door fouten bij de overstapservice heb ik al meerdere dagen geen internet. Na drie keer bellen lijkt er nog geen oplossing ik zicht. 

 

Ik heb daardoor volgens mij alle recht op een vergoeding, maar Odido biedt geen formulier, tenzij er een plaatselijke storing is. 

 

Weet iemand waar ik dit formulier wel kan vinden?

Als je odido internet al een keer gewerkt heeft , dan is je abonnement gestart. Als er daarna een storing ontstaat kun je inderdaad voor de dagen dat de lijn niet werkt een compensatie krijgen. Die kan worden berekend zodra je lijn weer up and running is.

Mocht de Odido lijn nog niet gewerkt hebben, dan is je abonnement nog niet gestart en worden er geen kosten in rekening gebracht.


In elk geval overweeg ik een eerste notificatie voor een ingebrekestelling. Afspraken over terugbellen worden niet nagekomen en deadlines voor het bieden van een oplossing zijn ook niet gehaald. 

 

Welk adres kan ik gebruiken? Ik woon dicht bij het hoofdkantoor, dus kan de brief ook persoonlijk brengen. 


Je hoeft geen ingebrekestelling te sturen hoor. Binnen 14 dagen na aansluiten kun je kosteloos annuleren.  Neem daarvoor even contact op met de telefonische klantenservice. 


Dank je wel erik


Hoi @Hansgn, ik heb het direct nagekeken! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet naar de technische dienst en je een vouchercode ontvangen hebt. Zij zullen het zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


Dank voor je reactie Ishana. Dat had ik inderdaad begrepen, maar ik heb tot nu toe alleen op eigen initiatief iets kunnen vernemen van de voortgang, die er overigens tot nog toe niet is. Ik zit liever niet vast aan een dergelijk contract. Ik kijk het nog even aan tot woensdag. 


Reageer