Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Opzeggen internet abonnement
Beste Odido, Op 11 april heb ik mijn internetabonnement bij Odido opgezegd omdat het internet toen al 4 weken niet werkte en Odido niet in staat bleken om enige duidelijkheid te geven over de oorzaak, laat staan een oplossing te bieden. Ik verwijs graag naar dit onderwerp op jullie Communityvoor verdere achtergrond: https://community.odido.nl/algemeen-490/klacht-over-klantenservice-en-glasvezel-364048?tid=364048&postid=1786958#post1786958 In de periode dat het internet niet werkte heeft Odido wel (onterecht) incasso’s geïncasseerd. Er staat daarom nog steeds een bedrag open dat ik van Odido dien te ontvangen. Op 13 mei heb ik de bevestiging gekregen dat dit creditbedrag is goedgekeurd en op 24 mei heb ik de factuur ontvangen die uiterlijk 31 mei betaald had dient te worden. Helaas is dit bedrag nog steeds niet betaald en is de opzegging van mijn abonnement nog niet verwerkt. Ook hier heb ik meerdere keren over gebeld en ook hier blijkt Odido niet in staat om enig vervolg te geven aan mijn klacht. Ik heb daarom op 4 juni een betalingsherinnering gestuurd in lijn met jullie eigen voorwaarden, wat inhoudt dat ik €15 euro buitengerechtelijke incassokosten in rekening zal brengen als er niet binnen 14 kalenderdagen betaald wordt. Deze termijn lijkt mij alleszins redelijk aangezien ik al op 11 april heb opgezegd en ik wettelijk gezien geen enkele betalingstermijn hoef te hanteren richting Odido. Kan dit eindelijk afgerond worden?
Compensatie 5 maanden geen dienst
Goedemiddag, Gister heb ik na 5 maanden wachten eindelijk weer internet na een storing. U leest het goed, het heeft 5 maanden geduurd voordat de storing kon worden verholpen. Ik heb in het begin bijna wekelijks contact gehad. Er is door de vele medewerkers van Odido beloofd dat we het geld terug krijgen van de maanden over waar we geen diensten hebben ontvangen. Ook is er beloofd dat er een voorstel zou komen voor de rest van het ongemak. 5 maanden geen internet. Hier maak je niet alleen gebruik van om te werken, maar ook de deurbel, verwarming, camera, chromecast, etc. Dit valt niet te fixen met een hotspot. Mederwerkers hebben ons verzocht gebruik te maken van een hotspot op onze telefoons. Dit hebben we zo lang (5 maanden dus) en vaak moeten doen, dat de batterijen van onze telefoons snel leeg liepen. Het vele opladen heeft er voor gezorgd dat de batterijen nu veel sneller leeg zijn dan hiervoor. 6 halve dagen vrij genomen omdat er een monteur langs kwam of zou komen. Het structureel uitblijven van het nakomen van afspraken of consistent handelen van Odido; “wij bellen u terug”, “we houden u op de hoogte”, “we kunnen helaas niets voor u doen”, “anders moet u zelf maar even Volker Wessels bellen”, “Ik snap ook wel dat het vervelend is dat u al 5 maanden betaald zonder er iets voor terug te krijgen”, etc. etc. Mijn vraag is nu, hoe kunnen we hierover in gesprek gaan? Hartelijke groeten, Michiel

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen