Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
T-Mobile Thuis e-mail stopt 31-03-2024
Per 31 maart 2024 houdt de T-Mobile Thuis e-maildienst op te bestaan. Nadat de dienst is gestopt kun je geen e-mails meer versturen en/of krijgen. Pas om die reden je e-mailadres aan. TIP: Zet alvast je automatische reacties aan. Stel een bericht in waarin staat dat je e-mailadres vervalt vanaf 31 maart 2024. Handig om in dat bericht ook meteen je nieuwe e-mailadres te zetten, als je die al hebt aangemaakt. Zo breng je iedereen die jou mailt automatisch op de hoogte. Goed om te weten: dit werkt niet voor bedrijven die jou mailen. Dit werkt alleen voor vrienden, familie en kennissen. Lees hoe je een automatische reactie instelt bij Outlook, of bij de meest gebruikte webmail clients. Bij de webmail van T-Mobile Thuis en bij Thunderbird kan dit niet. We hebben een FAQ voor je opgesteld zodat je precies kunt zien wat er staat te gebeuren en wat de antwoorden zijn op de meest gestelde vragen: Waarom stoppen jullie met de e-maildienst? De dienst biedt niet meer de ervaring die we passend vinden bij vandaag. Het platform is niet langer geschikt om er de gewenste en noodzakelijke verbeteringen op door te ontwikkelen. Het is voor ons niet mogelijk om te verhuizen naar een nieuw platform zonder dat onze klanten daar alsnog hinder van hebben. Ook wordt de dienst door een steeds kleinere groep klanten gebruikt. Daarnaast zijn er uitstekende (gratis) alternatieven beschikbaar. Daarom heeft Odido ervoor gekozen om niet door te gaan met de eigen e-maildienst. Kan ik mijn abonnement nu opzeggen? Als je een T-Mobile e-mailadres hebt, dan komt dit per 31 maart 2024 te vervallen en daarom mag je je abonnement zonder kosten opzeggen. Dat kun je doen door te bellen naar 0800‑0092 of regel het hier. Maar we hopen natuurlijk dat je blijft, want er valt nog zoveel te ontdekken samen. Wat gebeurt er als ik niets doe? Per 31 maart 2024 komt je T-Mobile Thuis e-mailadres (dat eindigt op @t-mobilethuis.nl) te vervallen. Als je meerdere T-Mobile e-mailadressen hebt aangemaakt, komen deze ook te vervallen. Dat betekent dat je vanaf dan: Geen e-mails meer kunt krijgen en versturen. Je geen toegang meer hebt tot je oude e-mails. Als je het e-mailadres gebruikt om in te loggen op Mijn Odido en/of bij andere websites, je tegen problemen aan kunt lopen als je probeert in te loggen. Het is daarom belangrijk om actie te ondernemen. Dan blijf je bereikbaar (voor ons, maar ook voor je bank, verzekering, etc.). En kun je belangrijke informatie bewaren (bijvoorbeeld facturen, contracten, etc.) en overal blijven inloggen. Op deze pagina vind je informatie over wat je moet oppakken. We raden je aan om het zo snel mogelijk te doen. Dan kom je er op tijd achter als je iets bent vergeten. Wat moet ik doen nu mijn T-Mobile e-mailadres vervalt? Dit zijn 5 punten die je moet oppakken: Maak een nieuw e-mailadres aan Heb je nu nog geen ander e-mailadres bij Gmail, Outlook of een andere e-mailprovider? Maak er dan een aan. Meer informatie vind je op deze pagina. Breng iedereen op de hoogte Geef je nieuwe e-mailadres aan vrienden, familie en andere contacten door. Vraag meteen of ze je nieuwe e-mailadres opslaan en je TM e-mailadres verwijderen. Belangrijke mails bewaren Heb je e-mails of Odido/TM facturen die je wilt bewaren? Stuur ze door naar je nieuwe e-mailadres. Meer informatie vind je op deze pagina. Werk je contactgegevens bij Werk je contactgegevens bij. Bijvoorbeeld op websites waar je je TM e-mailadres gebruikt om in te loggen en/of je wachtwoord op te vragen. Misschien je verzekering of je bank? Pas je e-mailaccount aan op je telefoon Heb je alle gegevens overgezet of verwijderd, pas dan je e-mailaccount aan op je telefoon. In de handleiding lees je hoe je dat doet. Ik ben mijn inloggegevens vergeten van mijn TM e-mailadres, wat kan ik doen? Log in op Mijn Odido en ga naar e-mailinstellingen. Je kunt daar het wachtwoord aanpassen van je TM e-mailadres. Naar e-mailinstellingen > Tot wanneer kan ik e-mails blijven sturen en ontvangen? Je kunt gebruikmaken van je TM e-mail tot 31 maart 2024. Tot wanneer kan ik bij mijn oude e-mails? Je kunt tot 31 maart 2024 bij je e-mails via de webmail ( mail.t-mobilethuis.nl) of via e-mailsoftware, zoals Outlook of Thunderbird. Daarna worden de e-mails bij ons verwijderd. Zorg daarom dat je vóór die tijd belangrijke e-mails doorstuurt naar je nieuwe e-mailadres of opslaat op je eigen computer. Informatie over hoe je e-mails opslaat op je eigen computer vind je op deze pagina. Kan ik tegen betaling gebruik blijven maken van mijn TM e-mailadres? Nee, dat kan niet. Ons e-mailplatform houdt op te bestaan en alle e-mailadressen en data worden veilig verwijderd. Waar kan ik een ander (gratis) e-mailaccount aanmaken? We raden je aan om een gratis e-mailadres aan te maken bij een e-mailprovider zoals Gmail, Outlook of Yahoo. Bij deze providers is je e-mailadres ook niet verbonden aan je internetabonnement. Handig voor als je ooit wilt overstappen. Hoe kan ik belangrijke e-mails uit mijn TM e-mailbox bewaren? Je kunt belangrijke e-mails bewaren door ze voor 31 maart 2024 door te sturen naar je nieuwe e-mailadres. Je kunt er ook voor kiezen om de e-mails op te slaan op je eigen computer. Dat doe je zo: Maak je gebruik van de webmail (mail.t-mobilethuis.nl), dan kun je alleen individuele e-mails opslaan. Kies de e-mail, klik op de 3 puntjes met ‘Meer’ en kies voor ‘Opslaan (.eml)’. De e-mail wordt nu opgeslagen op je computer. De locatie is afhankelijk van je internetbrowser en instellingen. Zoek bijvoorbeeld in de map ‘Downloads’ op je computer. Maak je gebruik van e-mailsoftware zoals Outlook of Thunderbird, dan zijn je laatste e-mails waarschijnlijk al automatisch opgeslagen op je computer. Deze software biedt ook de mogelijkheid om meerdere of zelfs alle e-mails tegelijkertijd op te slaan. Meer informatie vind je hier voor Outlook, of hier voor Thunderbird. Meer informatie over het instellen van je T-Mobile thuis e-mailadres in e-mailsoftware zoals Outlook of Thunderbird vind je hier. Naar welk e-mailadres van mij stuurt Odido informatie? Je kan hier in Mijn Odido vinden welk e-mailadres we van je hebben. Daar kun je het ook aanpassen. Wat moet ik doen om belangrijke informatie zoals mijn factuur te blijven krijgen? Krijg je je facturen nu op een T-Mobile thuis e-mailadres? Dan is het belangrijk dat je dit aanpast naar je nieuwe e-mailadres. Zo krijg je je rekeningen in de toekomst ook. Je kunt je e-mailadres aanpassen in Mijn Odido. E-mailadres aanpassen > Aan wie moet ik mijn nieuwe e-mailadres doorgeven? Werk op alle belangrijke plekken je contactgegevens bij. Denk bijvoorbeeld aan je bank, verzekeringen, familie en vrienden. Maar denk ook websites waar je je TM e-mailadres gebruikt om in te loggen en/of je wachtwoord op te vragen. Bijvoorbeeld Mijn Odido, F-Secure voor onze Veilig Online-producten, of de Odido community. We raden je aan om de komende tijd bij te houden van wie je allemaal e-mails krijgt, zodat je hen allemaal kunt informeren. Tip: zorg dat wij ook je nieuwste contactgegevens hebben. Je kunt je e-mailadres aanpassen in Mijn Odido. E-mailadres aanpassen > Wat gebeurt er als iemand na 31 maart 2024 een e-mail stuurt naar mijn TM e-mailadres? Die komen niet aan. De verzender krijgt een automatische reactie waarin staat dat het niet gelukt is om de e-mail af te leveren. Ik heb een Veilig Online product van Odido, blijf ik beschermd met een ander e-mailadres? Ja, onze Veilig Online producten werken ook met andere e-mailadressen. Je blijft dus beschermt als je per ongeluk een verkeerde e-mail opent of op een verkeerde link klikt. Let op: je bescherming is nog steeds afhankelijk van je situatie. We hebben verschillende Veilig Online producten voor als je thuis bent of onderweg (Veilig Online of Overal Veilig Online). Ook kies je zelf welke apparaten worden beschermd. Voor meer informatie, kijk hier op de website of neem contact met ons op. Als je gebruik maakt van jouw Odido e-mailadres om in te loggen bij F-Secure, pas dit dan ook aan: Log in op My F-Secure . Klik rechts bovenin op je naam. Ga naar ‘Accountinstellingen’. Pas je e-mailadres aan onder ‘Uw F-Secure-emailadres’ en klik op ‘Wijzigingen opslaan’. Ik gebruik mijn T-Mobile Thuis e-mailadres om in te loggen op Mijn Odido, hoe pas ik dit aan? Als je je gebruikersnaam wilt veranderen: Via de website: Login op Mijn Odido . Klik op ‘Gegevens en instellingen’ en daarna op ‘E-mailadres’. Pas daar je e-mailadres aan. Let op, het e-mailadres dat je hier doorgeeft wordt het nieuwe adres waar je e-mails van ons op krijgt. Na het veranderen van je e-mailadres moet je opnieuw inloggen met je nieuwe e-mail. Je wachtwoord blijft hetzelfde. Via de Mijn Odido app: Log in op de Mijn Odido App. Ga naar ‘Meer’ en hierna naar ‘Persoonlijke gegevens’. Pas daar je e-mailadres aan. Let op, het e-mailadres dat je hier doorgeeft wordt het nieuwe adres waar je e-mails van ons op krijgt. Na het veranderen van je e-mailadres moet je opnieuw inloggen met je nieuwe e-mail. Je wachtwoord blijft hetzelfde. Als je je wachtwoord wilt veranderen: Via de website: Login op Mijn Odido . Klik op ‘Gegevens en instellingen’ en daarna op ‘Wachtwoord’. Pas daar je wachtwoord aan. Via de Mijn Odido App : Log in op de Mijn Odido App. Ga naar ‘Meer’ en hierna naar ‘Beveiliging’. Pas daar je wachtwoord aan. Ik gebruik mijn T-Mobile Thuis e-mailadres voor de Odido community, hoe pas ik dit aan? Je kunt dit zelf niet aanpassen, maar een moderator doet dit graag voor je. Plaats een berichtje met het verzoek hier op de Community. Een moderator neemt dan contact met je op om het e-mailadres te wijzigen. Ik laat mijn voicemailberichten doorsturen naar mijn Odido e-mailadres, hoe pas ik dit aan? Dit kun je aanpassen in Mijn Odido: Ga naar je instelling voor bellen . Selecteer het telefoonnummer waarvan je dit wilt aanpassen. Klik in het blok ‘Voicemail & doorschakelen’ op de knop ‘Wijzigen’. Pas het e-mailadres aan en klik op ‘Opslaan’. Hoe pas ik mijn TM e-mailaccount aan op mijn telefoon? Nadat je alle gegevens hebt verplaatst of veranderd, kun je je e-mailaccount aanpassen op je telefoon. Hoe dat werkt, verschilt per telefoon. Kijk daarom in de handleiding hoe je je e-mailaccount aanpast. Neem een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Odido e-mail stopt. Mocht je nog vragen hebben, laat het ons hieronder weten.
Probleem met abonnement
Ik heb op 6-08-2024 mijn sim only abonnement met een nieuwe toestel verlengd. Voor de verlenging heb ik 2 keer contact gehad met Odido en gevraagd of de verlenging met het toestel gevolgen zou hebben voor mijn twee andere abonnementen. Er werd mij verteld dat de kortingen hetzelfde zouden blijven. ‘S-avonds heb ik via belsimpel.nl mijn sim only met een een Samsung Galaxy s24 verlengd. Ik ben al meer dan 12 jaar klant van belsimpel.nl en ze hebben een zeer goede service en ik ben altijd tevreden geweest. De verlening verliep snel en was met Odido ook snel geregeld. Echter, de volgende ochtend kreeg ik een sms van Odido Thuis dat mijn klantvoordeel is gewijzigd. Ik had met Odido contact gehad en ze vertelden dat mijn maand abonnement van €29.71 naar 45 is verhoogd. Odido zegt dat dit komt omdat ik een klant van T-Mobile was en Odido die abonnementen van T-Mobile niet meer heeft. Ik heb meteen mijn verlenging met het toestel geannuleerd en zou volgens de opzegtermijn van 14 dagen mijn oorspronkelijke abonnementen behouden. Uiteindelijk is mijn oorspronkelijke mobiel abonnement terug en zijn de teveel in rekening gebruikte kosten verrekend maar mijn oorspronkelijke vaste internet is niet terug. In het begin zei Odido dat het niet meer mogelijk is. Later hebben zij mij twee kenmerken per email gestuurd dat zaak in behandeling is. Vandaag is het 19 september en ik ben sinds 7 augustus bezig met deze annulering. Ik had een contract van een tarief van €25 per maand voor elk van thuis en vast internet bij T-Mobile. Bij de overgang van T-Mobile naar Odido zou er niets voor klanten veranderen maar toch houdt Odido zich niet aan de eigen correspondentie. Verder zijn er veel juridische schendingen door Odido. Ik begin echt moe te worden en dat is iritant. Dat kost mij veel tijd. T-mobile was goed. Ik heb 3 abonnementen bij Odido en ik wil weg maar ik zit vast met een contract tot mei 2025. Ik kreeg een email dat ik na de annulering mijn oorspronkelijke abonnementen zou behouden maar Odido houdt zich hier niet aan. Odido heeft 5 euro klantvoordeel toegekend aan vaste internet van €45 naar euro per maand terwijl bij nieuwe klanten voor een jaar abonnement en zelfs 6 maanden een abonnement voor € 5 aanbieden. Denken ze dat de klanten niks weten? Ik wacht nog even anders ga ik juridische stappen nemen. Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Datum van ervaring: 07 augustus 2024 Antwoord van Odido 25 minuten geleden Bedankt voor deze review! Heel goed dat je jouw gehele ervaring deelt. Als ik het goed begrijp, is er momenteel enkel nog hulp nodig rondom je vaste abonnement. Ik sta daarom 100% voor je klaar en pak graag je abonnement erbij. Zo kan ik je dossier en de geschiedenis bekijken. Wat er ook speelt, ik zoek dit tot op de bodem voor je uit. Je hoort hier zo min mogelijk last van te hebben. Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido
I returned all
Hello I have got this email below from you and I don’t understand the situation in this e mail is information that I send to you just only one part of the internet devices but I packed everything in one orginal box wich I got at the first time from you, modem and internet point I packed together and I send it at the same package please check it again, because it’s some kind of mistake. Best regards Rafał Nowak E-mail from Odido: Kun je je apparatuur terugsturen? Hallo, Bedankt! We hebben een deel van je Odido voor thuis apparatuur ontvangen. We hebben ook een deel nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog opsturen? Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Controleer dan even of je alles op de lijst hebt teruggestuurd. In dat geval kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen. Ontvangen apparatuurHieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben: Wifipunt(en) Niet ontvangen apparatuurHieronder zie je welke apparatuur we graag terug willen: Modem Je vorige apparaat willen we graag terug. Terugsturen is gratis en kan als volgt: 1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos. 2. Op Mijn Odido staat de QR code klaar. Uitprinten is niet nodig, je kunt de QR code laten zien aan de DHL ServicePoint medewerker via de Mijn Odido app.3. Toch liever een geprinte versie? Die vind je hier. 4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Doe dit binnen 30 dagen nadat je bestelling verwerkt is. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint (www.dhlparcel.nl). Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren totdat je een bevestiging hebt dat je pakket is aangekomen. Vragen?Bekijk de status van je bestelling en de meest gestelde vragen in Mijn Odido. Of neem contact met ons op: 0800-0092. Vriendelijke groeten,Odido Wysłane z iPhone'a

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen