Beste Community,
Vanmiddag heb ik mijn huidige internet + TV contract verlengd met een nieuw 1-jarig Internet Only contract, met als overeengekomen ingangsdatum 24-12-2025, aansluitend op mijn huidige contract. Ik heb dit expliciet benadrukt tot drie keer aan toe bij de medewerker die mij te woord stond.
De sales medewerker heeft dit echter foutief geadministreerd. Hij heeft namelijk geen startdatum ingevoerd waardoor de datum op ‘per direct’ komt te staan. Derhalve is het nieuwe abonnement ook per direct geactiveerd. Hierdoor loop ik tegen de volgende problemen aan:
- Mijn TV-dienst onterecht is beëindigd en ik hier dus geen gebruik meer van kan maken.
- Een boete verschijnt voor “eindigen TV-dienst” van €5,55.
- Ik de apparatuur moet terugsturen terwijl mijn bestaande contract nog loopt.
Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice maar zij geven aan niets voor mij te kunnen betekenen omdat;
- Het contract al is geactiveerd.
- TV reeds is gedeactiveerd.
- Het contract enkel geannuleerd kan worden zodra de TV apparatuur retour is ontvangen.
Het is in mijn ogen echt compleet krankzinnig om een boete te betalen, een maand geen TV te kunnen gebruiken en vervolgens NL Ziet aan te schaffen voor €8 voor een maand. Zeker gezien dit niet-bestaande probleem is gecreëerd door onkunde van een medewerker en waarbij Odido wederom enorm sterk is in het niet bieden van een oplossing.
Mijn verzoek / opdracht:
- Annuleer het foutief geactiveerde contract volledig en kosteloos.
- Herstel mijn bestaande Internet + TV contract tot de oorspronkelijke looptijd (tot 24-12-2025).
- Verwijder de boete voor het onterecht beëindigen van TV.
- Corrigeer de factuur voor de laatste contractmaand naar rato voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de TV diensten.
Het betreft ordernummer 245377025.
Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.
Administratieve fout medewerker
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.