Beste allen bij deze wil ik een klacht indienen waar ik niet tevreden ben over de afhandeling hiervan en het probleem loopt nog op het moment van het indienen van de klacht.
Van middag bij thuiskomst melden mijn dochter dar er geen internet meer was daar odido Vande week storing had stekkers eruit en er weer in dit niet mogen baten het derde lampje op het modem bleef rood.
Klantenservice gebeld moest op het kastje kijken of het lampje van Huawei de LOS branden en welke kleur deze was rood daar na moest ik kijken of het lampje PON branden en deze was uit toen werd mij verteld dat het probleem buit in de kast zit en dit alleen opgelost kan worden met een monteur.
Heb verteld dat mijn dochter het internet nodig heeft voor haar school ZEER BELANGRIJK.
En kreeg toen toehoren dat de monteur pas op 15 december kon komen hiervoor vandaag is het 5 december DIT KAN NIET in mijn ogen.
En daar het probleem buiten zit en niet binnen waarom moeten we in godsnaam thuis zijn.
Kreeg als compensatie een code die 7 dagen geldig is voor Unlimited data voor mijn telefoon voor een hotspot temaken.
hier door moet ik dus 2 keer per dag mijn telefoon opladen dit is dus ook niet goed voor de accu
Wel de app werkt op de tv alleen als je vast internet hebt op de tv, en heb de hot spot aangezet maar er zijn ook nog mensen die moeten werken dus als ik met mijn telefoon weg ben is het internet ook weg. en daar onze dochter een andere provider heeft kan ze geen gebruik maken van de code.
Dus dochterlief kan niks meer voor school doen. En dus ook geen tv.
Dit vind ik geen goede oplossing van odido en dit is zeker niet goed voor de klantenbinding.
En een bagger service.
De dame aan de telefoon kan hier weinig aan doen. Zij zijn ook gebonden.
Hoe krijg je de klant tevreden, zo niet dus.
Een beteren oplossing zou denk ik geweest zijn laat de klant bij een odido winkel in de buurt een klikenklaar ding halen met kaartje voor de tijd dat het duurt en breng hem terug als het probleem opgelost is
Ik zou graag horen welke mogelijkheid er is om naar eerder moment. Als dat geen optie is hoe we dit oplossen met mijn maandfactuur voor december. Ik betaal deze maand dan bijna twee weken voor iets wat ik niet kan gebruiken.. en de Dochter der internet bundel rijst ook de pan uit.
kunnen we hier voor ook een Compensatie voor krijgen? en de rest wat hier uit voort komt.?