Skip to main content

Modem retour maar toch extra kosten

• November 27, 2025
  • 8 reacties
  • 60 Bekeken

Goedemiddag,

Eind September heb ik de modem geretourneerd met behulp van de QR code die ik van jullie heb ontvangen. Ik heb hierna bevestiging meer ontvangen en heb nu een boete ontvangen van 70eu. Ik kan helaas de track en trace nr niet achterhalen. Wel heb ik de QR code nog die destijds bij een DHL punt is gescand. 

Kunnen jullie mij assisteren hierin aub?

November 27, 2025

Hallo ​@Joness 

Kan je de QR code zelf eens scannen? Misschien komt er wat uit 😅

Of kan je de code vinden in de DHL app bij verzonden paketten?

Vul daarna alle privé velden in je community profiel in en zet het tracking nummer er ook in zodat een moderator kan meekijken.

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • November 27, 2025

Hallo ​@Joness 

Kan je de QR code zelf eens scannen? Misschien komt er wat uit 😅

Of kan je de code vinden in de DHL app bij verzonden paketten?

Vul daarna alle privé velden in je community profiel in en zet het tracking nummer er ook in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • December 7, 2025

@Waqqas, thanks voor de tip. Verzendingsnummer is 3STML010616208

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 8, 2025

Hey ​@Joness, welkom op onze community!

Dat moeten we natuurlijk zo snel mogelijk onderzoeken en voor je oplossen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik het voor je onderzoeken! Alvast bedankt. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • December 8, 2025

Hoi ​@Tommie van Odido , done!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 9, 2025

Hey ​@Joness, bedankt voor het aanvullen, echter komen de laatste 4 cijfers van je IBAN niet overeen met je abonnement. Zou je die nog voor mij willen controleren? Als je dit hebt aangepast dan kan ik het verder voor je onderzoeken! Alvast bedankt.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • December 9, 2025

Hoi ​@Tommie van Odido , Ah ik zie al waar het misgaat. Is zojuist aangepast. Bedankt

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 10, 2025

Bedankt voor het aanpassen ​@Joness, ik zie dat het wifipunt netjes retour gestuurd is. Ik heb daarom meteen de boete vergoed. Dit zal zichzelf rechttrekken in het systeem zodat je de boete niet hoeft te betalen! Mijn excuses voor het ongemak. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • December 10, 2025

Thanks ​@Tommie van Odido voor de moeite!