Skip to main content

regeling

• November 28, 2025
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Goedemorgen 

Ik had een betaal regeling afgelopen woensdag heb ik die afbetaald zodat ik een nieuwe regeling kon treffen maar mijn oude regeling gaat niet weg uit de app (hij is wel betaald) dus ik kan geen nieuwe aanvragen… zou iemand mij kunnen helpen hiermee? 
groetjes Samantha

November 28, 2025

Beste ​@Samanthavd1996x  Een 2de regeling 🫣 kan dat wel zo vlak achter elkaar?
Hoe heb je betaald? Met een bankoverboeking duurt het altijd langer dan met IDEAL.

.Zie mijn onderschrift, vul alles in zodat de moderators sneller zien wat er aan de hand is! 

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 28, 2025

Beste ​@Samanthavd1996x  Een 2de regeling 🫣 kan dat wel zo vlak achter elkaar?
Hoe heb je betaald? Met een bankoverboeking duurt het altijd langer dan met IDEAL.

.Zie mijn onderschrift, vul alles in zodat de moderators sneller zien wat er aan de hand is! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 28, 2025

Goedemorgen Christien, ik heb het inderdaad via een normale overboeking gedaan maar het bedrag is er wel in de app vanaf gegaan, dus misschien nog niet verwerkt. De rest heb ik ingevuld dit had u al eerder aan gegeven in een andere topic maar alsn of bedankt! Hoop dat de moderators mij kunnen helpen 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • November 28, 2025

@Samanthavd1996x Met overboeking duurt het langer om te verwerken. Vaak kost dat 2/3 werkdagen.

Woensdag overgemaakt dan heb je kans dat als je geluk hebt het geld snel bij Odido binnen is! 
Succes

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 2, 2025

Zou iemand kunnen helpen het is nu 6 dagen geleden dat het overgeboekt is en het is nog niet verwerkt?? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 2, 2025

Een  betalingsregeling is geen recht he.. Er staat ook dat tijdens de regeling de andere facturen wel op tijd moeten worden. Als dat niet is gebeurd dan kan er wellicht een volgende fase zijn ingegaan. Bel anders morgen even de klantenservice,  die kunnen de status en betaal data van de facturen inzien.